Santorini-Kamari
Fra : Kjeld Aarup Jørgense~

Dato : 12-09-04 11:30

Vi er 2 par der snart skal til Santorini vi skal bo på Blue Sea i
Kamari. Er der nogen der har nogle oplysninger om øen-stedet-
hotellet. Hvad bør/skal man se på Santorini.

Med venlig hilsen

Kjeld Aarup

Fra : C. Caspersen

Dato : 12-09-04 14:12

"Kjeld Aarup Jørgensen" <kjeld.aarup@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er 2 par der snart skal til Santorini vi skal bo på Blue Sea i
> Kamari. Er der nogen der har nogle oplysninger om øen-stedet-
> hotellet. Hvad bør/skal man se på Santorini.

Har lige besøgt Santorini. Boede på Hotel Summer Dream i Kamari.

Man bør leje en scooter til 10-11 euro/dag og køre rundt på øen på egen
hånd. Rejsebureauerne "arrangerer" diverse ture. Faktum er, at de fleste
bruger "Kamari Tours" som tur-arrangører. Ved at bestille direkte hos Kamari
Tours, som ligger på strandpromenaden, kan man spare 7-9 euro pr. person.
Udflugterne er 100% identiske.

Mht det kulinariske - Restaurant "Casa Kamari" beliggende ved Atlantis
Shopping Center er ABSOLUT!!! jeg siger ABSOLUT det allerbedste sted på hele
øen at spise!!!

Fantastisk mad til normalpriser, gourmetmad til lidt højere priser, sublim
betjening.! Tjeneren kan huske næste gang du kommer, hvad du skal have at
drikke, hvad du fik sidste gang etc. Restauranten er heller ikke bleg for at
lave en eks. isdessert på husets regning !

Skriv venligt ved hjemkomsten og bekræft ovenstående!

/Caspersen

Fra : Camilla L Andersen

Dato : 24-09-04 20:42

Hejsa....

Var på Santorini i maj måned og boede på Blue Sea. Ganske udemærket hotel
for øvrigt.

I bør helt sikkert køre op til Oia (den nordligste by på øen) og se
solnedgangen. Den er simpelthen fantastisk. Ellers kan Pirgos (byen med de
mange kirker) varmt anbefales. Vi var aktive den dag og gik derop til fra
Kamari (ca 15 km tur/retur af nogle ret vilde bakker). Men endelig kan det
bestemt anbefales at leje en bil (vælg en jeep/4hjulstrækker) og kør selv
rundt og se øen og kom ud på nogle af de mindre veje.

Håber I får en go ferie

/Camilla