Triumph dele ?
Fra : jacob andreassen

Dato : 12-09-04 11:26

Hej Alle.

Jeg har købt en gammel Triumph 650 TR6c fra 1969, den med
udstødningerne samlet på den ene side originalt ! Ikke lige som alle
dem der efterligner. he he

Jeg mangler et godt link til køb af dele til den gamle svend? Er der
nogen der kan hjælpe med det?

Vh. Jacob (odense)

Fra : Jens Jessen

Dato : 12-09-04 11:46

Prøv Vagn Jensen Århus 8622 3886 Han har den slags.

Journalist Jens Jessen (Djf)
Skanderborgvej 140, DK 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax + 45 8657 7204
Mobil + 45 2073 7471
E-mail jens.jessen@get2net.dk

Fra : Jan

Dato : 12-09-04 11:52

http://www.mors-bikes.dk/

Jan

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 12-09-04 14:16

Jeg mangler et godt link til køb af dele til den gamle svend? Er der
nogen der kan hjælpe med det?

I England

http://ds.dial.pipex.com/slippery_sam/frames.htm

http://www.normanhyde.co.uk/

Og lige rundt om hjørnet (5230 Odense M)

http://www.ukbikes.dk/default.asp?side=9

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 12-09-04 14:25

Og så lige en svensker der har hjulpet mig et par gange
http://www.bikeparts.se/

Tillykke med din "nye" Triumph
Lad os se den på http://www.dfmc.dk
Englænderne er lidt i mindretal

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Boye Wildt

Dato : 12-09-04 18:23

Hej Jacob

Når du nu bor i Odense, hvad er så mere nærliggende end at kontakte Palle
Johansen www.ukbikes.dk Han kan det der med gamle enlændere.

Mvh. Boye Wildt

Fra : Soren LH

Dato : 12-09-04 21:54

"Boye Wildt" <Bowitek@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jacob
>
> Når du nu bor i Odense, hvad er så mere nærliggende end at kontakte Palle
> Johansen www.ukbikes.dk Han kan det der med gamle enlændere.
>
> Mvh. Boye Wildt

Steffen Hansen overfor Føtex på Middelfartvej er også skrap til dem...

Søren

Fra : Anders Chr. Lassen

Dato : 13-09-04 16:29

Du kan også prøve www.phimex.dk

Han har en del - Og hjælper gerne med at skaffe

Anders L.
__________________________________________________________________ Oh my
God - I've punctured my brain!?!

Fra : jacob andreassen

Dato : 15-09-04 08:58

Tak for alle svarene. Jeg vil kikke på alle links og senere poste,
hvilket et jeg holdt mest af. Sikkert det bedste, hurtigste og
billigste.

Fra : Steen Persson

Dato : 16-09-04 13:41

jacob andreassen wrote:
> Tak for alle svarene. Jeg vil kikke på alle links og senere poste,
> hvilket et jeg holdt mest af. Sikkert det bedste, hurtigste og
> billigste.

Et godt tip er også at købe Classic Bike og finde nogle adresser på engelske
part-dealers. De har altså et lidt andet udvalg i UK end man kan opdrive her
i DK...-og i nogle tilfælde også til mere fornuftige priser....

Steen