Kan ikke se min besked i film.dk
Fra : Vilhelmsen

Dato : 12-09-04 10:37

Jeg bruger mozilla som mail program, og kan ikke se hvad jeg sender til
film.dk men det går fint i alle de andre gupper, hvor har jeg trykket?
gode ideer er velkomne
--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Madsen

Dato : 13-09-04 12:12

Vilhelmsen wrote:
> Jeg bruger mozilla som mail program, og kan ikke se hvad jeg sender
> til film.dk men det går fint i alle de andre gupper, hvor har jeg
> trykket? gode ideer er velkomne

Ingen gode ider, de er såvidt jeg kan se ikke nogen NG som hedder film.dk,
film.dk er et domæne som cybercity anvender som post domæne.
Så hvis du ønsker hjelp må du komme med flere/mere precise oplysninger.

--
Venlig hilsen
Madsen

Fra : Vilhelmsen

Dato : 13-09-04 19:24

Madsen wrote:

>Ingen gode ider, de er såvidt jeg kan se ikke nogen NG som hedder film.dk,
>film.dk er et domæne som cybercity anvender som post domæne.
>Så hvis du ønsker hjelp må du komme med flere/mere precise oplysninger.

OK Film.dk er måske lidt for lidt, den hedder dk.kultur.film men jeg har
fundet ud af problemet, der kan kun sendes i plain mail og ikke i Html,
ser det ud til, så nu kan jeg læse mine indlæg igen.
Det er dog kun en del af mysteriet, men det virker nu.
--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Madsen

Dato : 13-09-04 20:34

> [...]
> Html, ser det ud til, så nu kan jeg læse mine indlæg igen.
> Det er dog kun en del af mysteriet, men det virker nu.

At du sendte som HTML Forklare hvorfor at dine indlæg forsvinder, kan se at
du bruger sunsite.dk til news, og der kan der kun anvendes plain text, så
den del af mysteriet er også løst.

Klip fra news.sunsite.dk.

Policy
Sunsite.dk have a strong policy against any binary material or
HTML in usenet postings. We believe that Usenet is for
communication - not for binary exchange.

As a consequence of this, we do not carry any binary group and
we do have a rather aggressive anti-spam filtering system which
also cleans out binaries, HTML postings etc.

The filter also ensures compliance with RFC1036 - especially
with regard to using Re: (and not Sv:) in the Subject line in
replies to postings.
--
Hilsen Madsen