Hvor finder man den?
Fra : KubikH

Dato : 12-09-04 00:01

Hejsa
I gamle dage, da jeg dundrede rundt på min gamle Triumph Tiger 100 SS,
skulle den være smart.
Et af tiltagene var en "racer" forskærm, af billigste kvalitet.
Den var presset op af et stykke aluplade, og skulle monteres på gaffelbenene
med et par spændebånd (eller sådan noget lignende)
Den lå og samlede støv i et vindue i en MC biks i Brønderslev.
Den var støvet og beskidt, jeg fik den for en 100 lap, og ejeren var
lykkelig over at komme af med "skramlet"
Jeg mangler sådan et til min igangværende "projekt"
Hvor finder man sådan en henne nu om dage ????? Any Ideas ????

Mvh
Niels

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 12-09-04 13:30

Har du prøvet inde hos den forretning på Gammel Kongevej på venstre hånd,
lige efter krydset med Madvigs Alle og Bülowsvej, hvis man kommer fra
Rådhuspladsen.

Det er 2 år siden jeg sidst har været dér forbi man da så det da ud til at
det stadig var de samme varer som da jeg dér, for 30 år siden, købte bl.a.
en alu forskærm som den du beskriver.

Mvh. Gert

Fra : KubikH

Dato : 12-09-04 18:11

"Gert Bo thorgersen" <gbt@loxinfo.co.th> skrev i en meddelelse
> [...]
> det stadig var de samme varer som da jeg dér, for 30 år siden, købte bl.a.

Det var et godt bud
Jeg smutter lige forbi i morgen og checker det ud.
Tak for hjælpen
Niels

Fra : Jonas Holt

Dato : 13-09-04 12:55

> Den lå og samlede støv i et vindue i en MC biks i Brønderslev.
> Den var støvet og beskidt, jeg fik den for en 100 lap, og ejeren var
> lykkelig over at komme af med "skramlet"

Butikken hed muligvis am-motor. Jeg ved ikke om det er det samme som
www.ammotor.dk
Der er et tlf.nummer på hjemmesiden - måske var det værd at prøve?

Jonas Holt & CBR600F2