Nedlukning af win 2000
Fra : Harald Kroning

Dato : 11-05-01 23:51

Hej

Jeg har brug for at lave et lille program der kan lukke og slukke Win2k også
selvom der er programmer startet som ikke syntes de er klar til at blive
lukket.
Jeg har forsøgt mig med ExitWindowsEx og forskellige parameter på uFlags men
det ender bare med at windows dør. AdjustTokenPrivileges har jeg også kikket
på men syntes ikke lige jeg kan få noget ud af det.

Programmet skal bruges i forbindelse med en måling af CPU temp. hvis temp
stiger for meget skal windows lukket øjeblikkelig.

Mvh
HK

Fra : Harald Kroning

Dato : 12-05-01 00:18

"Harald Kroning" <kroning@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kikket
> på men syntes ikke lige jeg kan få noget ud af det.

Det viser sig at windows faktisk ikke dør, det tager bare 3-4 minutter før
den lukker, og det er jo egentlig ikke så smart når CPU´en er ved at brænde
af.

Jeg har førsøgt med koden som Peter Petersen har poster tidligere (11-05-01
17:52) og det giver samme resultat.

Mvh
HK