Når lysten er forskellig
Fra : filip

Dato : 11-09-04 22:24

Jeg har har haft mange forhold i mit snart lange liv. - mange gange er
forholdet stoppet, fordi jeg syntes, at kæresten afviste mig for ofte, hvis
jeg havde lyst til sex.
Nu har jeg fundet en kæreste, som heller ikke gider hele tiden. Derfor har
jeg taget sagen i egen hånd: Det lyder patetisk men er faktisk dejligt, -
jeg gør det selv, mens hun nusser om mig, - jeg kommer i løbet af 0,5!
Hurtig sex, der lige tager trykket, og vi kan begge sove herefter...
Jeg har ikke haft det sådan med nogen tidligere kærester,
har I?

Filip

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 00:08

> [...]
> løbet af 0,5! Hurtig sex, der lige tager trykket, og vi kan begge sove
> herefter... Jeg har ikke haft det sådan med nogen tidligere kærester,

Så er spørgsmålet vel, om du dyrker/har lyst til at dyrke sex med din
kæreste for din egen skyld - for at lette trykket. Eller... ?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-09-04 15:52

Hej

> [...]
> begge sove herefter...
> Jeg har ikke haft det sådan med nogen tidligere kærester,

Ja, en gang i mellem, men det er nu federe, hvis hun gør det og hvisker
frække ting i øret på én samtidig.

Mark

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 17:02

Mark Thomas Gazel wrote:
> Hej

> Ja, en gang i mellem, men det er nu federe, hvis hun gør det og
> hvisker frække ting i øret på én samtidig.
>
> Mark

Såsom hvad?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-09-04 17:46

Hej Christina

> Såsom hvad?

Det ved du udmærket

Mark

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 17:52

Mark Thomas Gazel wrote:
> Hej Christina

> Det ved du udmærket
>
> Mark

Nej sq, men jeg vil gerne vide hvad mænd tænder på at få hvisket i ørene

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 18:07

Christina skrev:

> Nej sq, men jeg vil gerne vide hvad mænd tænder på at få hvisket i
> ørene

Slå mig og kald mig dyrenavne

*GG* LOL

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 18:41

Martin Johansen [6000] wrote:

> Slå mig og kald mig dyrenavne
>
> *GG* LOL

oookay...hmmm.....uddyb? *g*

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 19:17

Christina skrev:

> oookay...hmmm.....uddyb? *g*

LOL

Brug din fantasi *GG*

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 19:29

Martin Johansen [6000] wrote:

> LOL
>
> Brug din fantasi *GG*

Hvis jeg kunne det, så spurgte jeg jo ikke *g* Dont be shy...

Fra : Klaus G.

Dato : 12-09-04 20:29

> Hvis jeg kunne det, så spurgte jeg jo ikke *g* Dont be shy...

"Spank me, and call me Monkey!" Noget i den stil tror jeg...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 20:36

Klaus G. wrote:

> "Spank me, and call me Monkey!" Noget i den stil tror jeg...

monkey???? Nu tror jeg, jeg misser noget her *g*

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 20:54

Christina skrev:

> monkey???? Nu tror jeg, jeg misser noget her *g*

Nej ikke noget med katte her... ))

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 21:01

Martin Johansen [6000] wrote:

> Nej ikke noget med katte her... ))

hmm...(betyder at jeg har læst, men ikke forstået) *g*

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 20:54

Christina skrev:

> Hvis jeg kunne det, så spurgte jeg jo ikke *g* Dont be shy...

Jeg er mere end overbevist om, at din fantasi intet fejler..

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 21:11

Martin Johansen [6000] wrote:

> Jeg er mere end overbevist om, at din fantasi intet fejler..

nå okay, men lidt inspiration kan man jo altid bruge

Fra : Anita

Dato : 14-09-04 17:12

Martin Johansen [6000] wrote:

> Slå mig og kald mig dyrenavne

Eller japanske bilmærker? ;)

Anita

Fra : ThomasB

Dato : 14-09-04 17:41

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Eller japanske bilmærker? ;)

Arrrh... så hellere kolde afvaskninger...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-09-04 18:29

Anita skrev:

> Eller japanske bilmærker? ;)

Pfffffffffft

Nej tak.

Men råb svenske eller italienske bilnavne efter mig så skal du se løjer
*GG*

Fra : Anita

Dato : 14-09-04 18:36

Martin Johansen [6000] wrote:

> Pfffffffffft
>
> Nej tak.
>
> Men råb svenske eller italienske bilnavne efter mig så skal du se
> løjer *GG*

LOL - Æv, jeg er ikke så stiv i de der bilmærker ;)

Venligst Anita

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-09-04 19:30

Anita skrev:

> LOL - Æv, jeg er ikke så stiv i de der bilmærker ;)

Hvis du starter med Saab og Alfa så er du godt på vej..

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-04 02:12

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du starter med Saab og Alfa så er du godt på vej..

*LOL* Stik mig et Saab-katalog, så er jeg dér med det samme.... )

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-09-04 08:32

Henrik B. skrev:

> *LOL* Stik mig et Saab-katalog, så er jeg dér med det samme.... )

Hehe det er jeg slet ikke i tvivl om

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-04 02:16

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-04 02:17

Fra : PerX ...

Dato : 15-09-04 22:23

In article <41472ad0$0$13846$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...

> LOL - Æv, jeg er ikke så stiv i de der bilmærker ;)

Bare pas på med "Pinto" det er slag for ...erm, et lille klokkeværk ;)

Fra : Anita

Dato : 16-09-04 09:12

PerX ... wrote:
> In article <41472ad0$0$13846$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
> anita@*SLET*stofanet.dk says...

> Bare pas på med "Pinto" det er slag for ...erm, et lille klokkeværk ;)

Høhø, ja det går jo virkelig ikke ;)

Anita

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-09-04 19:31

Hej Christina

> Nej sq, men jeg vil gerne vide hvad mænd tænder på at få hvisket i
> ørene

Come on ... det er s'guda nemt.

"Jeg vil ha' du skal komme"

Og så fortsætter du bare i samme dur med hvordan, hvor meget, hvorhen osv.
mens du lokkende siger "kom så med det" en gang i mellem.

Jo mere slutty du taler/lyder, jo bedre.

Ikke meget anderledes end en pige i en ½-dårlig pornofilm, men det virker.

Mark

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 19:41

Mark Thomas Gazel wrote:
> Hej Christina

> Come on ... det er s'guda nemt.

Da ikke når man ikke er en mand

> [...]
>
> Jo mere slutty du taler/lyder, jo bedre.
>
> Ikke meget anderledes end en pige i en ½-dårlig pornofilm, men det

Virkelig?!...hmm.. :) Det må jeg øve mig lidt i....

Fra : PerX ...

Dato : 14-09-04 18:33

In article <41447f1d$0$286$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Nej sq, men jeg vil gerne vide hvad mænd tænder på at få hvisket i ørene

"Skat, jeg er gravid men ikke med dig" ?

Fra : Christina

Dato : 14-09-04 19:19

PerX ... wrote:
> In article <41447f1d$0$286$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> "Skat, jeg er gravid men ikke med dig" ?

*g* joooh...den må jeg prøve...

Fra : Christina

Dato : 12-09-04 17:54

filip wrote:
> [...]
> begge sove herefter...
> Jeg har ikke haft det sådan med nogen tidligere kærester,

Joh, men hvad er der galt i at mastubere helt på egen hånd, ind imellem? :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-09-04 22:02

[filip | Sat, 11 Sep 2004 23:23:59 +0200]

>Nu har jeg fundet en kæreste, som heller ikke gider hele tiden. Derfor har
>jeg taget sagen i egen hånd: Det lyder patetisk men er faktisk dejligt, -

Jeg synes overhovedet ikke at det er patetisk.

Herregud, vi mennesker er forskellige og det er vores sexlyst naturligvis
også. Så det er da bare helt naturligt at den part der har det største
behov, må klare sig selv engang imellem.

Jeg synes tværtimod at de par hvor f.eks. manden har størst behov, men ikke
må onanere til porno for sin kone, nemt bliver lidt patetiske.

Det er fint at I har fundet vejen (den samme som vi har, forøvrigt), så
tillykke med det.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-09-04 23:53

On Sat, 11 Sep 2004 23:23:59 +0200, "filip" <filip@virker.ikke> wrote:

> [...]
>Hurtig sex, der lige tager trykket, og vi kan begge sove herefter...
>Jeg har ikke haft det sådan med nogen tidligere kærester,

ja bestemt et fremragende kompromis synes jeg
--

Mv.
Bo M Mogensen