Hvad er der galt med dfmc.dk
Fra : Keld Rasmussen

Dato : 11-09-04 21:33

Får en lang og uforståelig fejlmeddelelse på galleri links

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 11-09-04 22:07

Keld Rasmussen wrote:
> Får en lang og uforståelig fejlmeddelelse på galleri links

Tjaa, site har vel rundet 32767 galleri-links, men det får Tony nok til at
virke igen

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-09-04 10:04

D@n Dethlefsen wrote:

> Tjaa, site har vel rundet 32767 galleri-links, men det får Tony nok
> til at virke igen

Ja da - det virker igen.

Tak for hintet til Freddy, der SMSede mig i går aftes, hvorefter
fejlretningen begyndte indenfor 5 min

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : NielSV650

Dato : 13-09-04 10:06

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Tak for hintet til Freddy, der SMSede mig i går aftes, hvorefter
> fejlretningen begyndte indenfor 5 min

Få Jer en kæreste, I to....

Nælz
S FAU!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-09-04 12:00

NielSV650 wrote:

> Få Jer en kæreste, I to....

Jeg har da en kæreste?! Hun kiggede mig endda over skulderen under selve
fejlretningen

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : NielSV650

Dato : 13-09-04 16:01

> Jeg har da en kæreste?! Hun kiggede mig endda over skulderen under selve
> fejlretningen

Chiwauwa'er på webcams tæller ikke *lol*

;-b Nælz
S FAU!!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-09-04 18:23

NielSV650 wrote:

> Chiwauwa'er på webcams tæller ikke *lol*

Pis! Så gælder det heller ikke med en virtuel kæreste?
http://www.imaginarygirlfriends.com/

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Jacob Larsen

Dato : 13-09-04 16:09

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:ci3ujd$2keg$1@news.cybercity.dk

> Jeg har da en kæreste?! Hun kiggede mig endda over
> skulderen under selve fejlretningen

Har du parkeret din mc bag computeren?!? :-/
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 13-09-04 18:30

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Pis! Så gælder det heller ikke med en virtuel kæreste?
> http://www.imaginarygirlfriends.com/

GRILL!

Den havde jeg godt nok aldrig set før. Men idéen er jo oplagt,
eftersom Internettet er fuld af ungersvende uden kæreste (mig selv
inklusive).

--Kai