Tum Numre
Fra : Palle S.

Dato : 11-09-04 20:34

Før 01.05.77: For knallert, der er godkendt inden denne dato (»TUM«-mærket).

Jeg søger information om de forskellige Tum numres data

F.eks tum 179 3gears Suzuki tum 210 4gears Suzuki

men for hvert nummer er der vel en beskrivelse for hvike betingelser der er
opfyldt

F.eks gearing udstødning plumbe diameter osv

enhver hjæl modtages med glæde

venligst Palle

Fra : Preuthun

Dato : 12-09-04 09:53

Hej Palle.

I Dansk Veteranknallert Klub (DVK) har vi et TUM nr. register med alle disse
oplysninger.
Jeg kommer derhen på tirsdag, så skal jeg finde svarene på dine spørgsmål.

Mvh. Jan Preuthun