Universal bundprop til vaske ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 11-09-04 19:15

Når man rejser og gerne vil vaske i hottellets håndvask, så finder man ofte
ud af, at der ikke er nogen bundprop, og at vandet derfor løber ud af
vasken. Det kan man undgå, hvis man selv medbringer en "universal plug"
(eng.) eller universal bundprop, som er eget til at dække bundhuller af
mange størrelser. En sådan universal bundprop er (vistnok) er stykke rundt
fladt gummi, som kan lægges i bunden af vasken og dække afløbshullet.

Jeg har ledt mange steder uden resultat. Hvor kan man købe en sådan
universal bundprop?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 11-09-04 21:32

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>fladt gummi, som kan lægges i bunden af vasken og dække afløbshullet.
>
>Jeg har ledt mange steder uden resultat. Hvor kan man købe en sådan

Hvad med noget så simpel som en lille plastpose, lagt fladt ud over afløbet?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Asle Bjerva

Dato : 12-09-04 21:18

"Ove Kjeldgaard" <ReadMyEmail@The.Signature> skrev i melding
> [...]

http://www.nomaden.no/artikler/pakkeliste/pakkeliste.html

Kjøkkenklasken heter produktet og koster NOK 59.
Og er faktisk meget nyttig på reise, jeg har alltid med en i min kuffert.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no