Andet multimedie
bentjuul 3670
behandling og ensretnig af mange billeder
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 11-09-04 18:42

Kære gruppe !

Jeg har en hel masse billeder, som jeg gerne vil omdanne til et format -
enstørelse - findes der et program, som automatisk kan gøre dette i et ruf ?

På forhånd tak

Hilsen Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-09-04 19:15

On Sat, 11 Sep 2004 19:41:55 +0200, Thomas Jørgensen wrote:

> Jeg har en hel masse billeder, som jeg gerne vil omdanne til et format -
> enstørelse - findes der et program, som automatisk kan gøre dette i et ruf ?

Ja, eksempelvis XnView.
http://xnview.com

Hent "Complete version".
http://perso.wanadoo.fr/pierre.g/xnview/endownloadwin32.html

Tryk "Ctrl + U" og lav et par test.

--
Mvh. Lars

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 11-09-04 19:48

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, eksempelvis XnView.
> http://xnview.com
>
> Hent "Complete version".
> http://perso.wanadoo.fr/pierre.g/xnview/endownloadwin32.html
>
> Tryk "Ctrl + U" og lav et par test.
>
> --
> Mvh. Lars

Hej Lars !

Helt kanon - det kan langt mere end jeg forventede - mange tak !!!

Thomas

Fra : emj

Dato : 11-09-04 20:07

<thomas@overvindinge.dk> wrote:

>Jeg har en hel masse billeder, som jeg gerne vil omdanne til et format -
>enstørelse - findes der et program, som automatisk kan gøre dette i et ruf ?

det kan de fleste billedbehandlingsprogrammer klare. Hvilket
billedbehandlingsprogram bruger du?
Hilsen emj