Afslutning på Letigen..
Fra : jesper

Dato : 11-09-04 18:03

Tak for de mange input omkring Letigen. Jeg har taget et glas med 60, (maks
2 om dagen) siden Sct. Hans og ca. 6 ugen frem og har nu tabt 16 Kg. Der er
samtid gjort op med dårlige spisevaner så der bliver ikke bare proppet i
munden. Jeg har ingen bivrikninger haft med pillerne overhovedet, så der er
også godt historier om pillerne...

En noget lettere mand

Fra : Martin Sand.

Dato : 12-09-04 20:45

jesper wrote:
> [...]
> ikke bare proppet i munden. Jeg har ingen bivrikninger haft med
> pillerne overhovedet, så der er også godt historier om pillerne...

Har du taget 2 piller pr.dag??

--
MVH Martin

Fra : jesper

Dato : 13-09-04 08:26

Ja, det har jeg, i en små 3 uger, en til middag og en til aften..

Fra : Martin Sand.

Dato : 14-09-04 00:14

jesper wrote:
> Ja, det har jeg, i en små 3 uger, en til middag og en til aften..

Nåh ja, jeg forvekslede dem med noget andet. Det er rigtigt at man skal tage
én ved hvet måltid.

--
MVH Martin

Mail til "feedback AT stofanet dk"

Fra : hedegaard

Dato : 19-09-04 13:39

"> > Ja, det har jeg, i en små 3 uger, en til middag og en til aften..

Hvor har du købt dem?
VH TM

Fra : Marlene

Dato : 13-09-04 19:07

"jesper" <diverse@jlangeskov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samtid gjort op med dårlige spisevaner så der bliver ikke bare proppet i
> munden. Jeg har ingen bivrikninger haft med pillerne overhovedet, så der

Jamen kan man købe letigen igen???
Har før taget dem og været meget glade for dem, men troede ikke de længre
kunne fås.

Hilsen

Marlene

Fra : Martin Sand.

Dato : 14-09-04 00:17

Marlene wrote:
> Jamen kan man købe letigen igen???
> Har før taget dem og været meget glade for dem, men troede ikke de
> længre kunne fås.

Du kan ikke få dem lovligt i Danmark længere. De er blevet fjernet fra
hylderne pga. mistanke om grælle bivirkninger. Men jeg har hørt at de kan
fås i andre lande??
Jeg har også taget Letigen tidligere - og med godt resultat.
Men min læge fortæller, at der reelt kun findes ét slankemiddel på recept i
DK, og det er Reductil. Hun siger, at de andre blev fjernet bl.a. pga.
mistanke om blodpropper. Blot hvad jeg har hørt fra saglig kilde...

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-09-04 08:31

"Martin Sand." <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Du kan ikke få dem lovligt i Danmark længere. De er blevet fjernet fra
> hylderne pga. mistanke om grælle bivirkninger. Men jeg har hørt at de kan
> fås i andre lande??

Der er skam virkelige bivirkninger. Man fjerner ikke et produkt i hele
Europa pga. af en mistanke.

Fra : Martin Sand.

Dato : 14-09-04 11:59

Jens Jensen wrote:
> Der er skam virkelige bivirkninger. Man fjerner ikke et produkt i hele
> Europa pga. af en mistanke.

Jeg skriver også senere, at de er fjernet pga. risiko for blodpropper.
Hovedparten af brugerne er jo ikke døde af Letigen, så man kan undre sig
over hvilken gruppe mennekser det er gået ud over... har de fx. haft
hjertelidelser i forvejen etc. Jeg ved ikke om det er blevet undersøgt.