Airoh hjelme, hvor?
Fra : Peter

Dato : 11-09-04 18:04

Jeg er på udkig efter en Airoh SE500 hjelm. Louis har dem ikke, er der andre store tyske forhandlere som nogen f jer har erfaringer med og som fører Airoh?

Takker på forhånd,
Peter

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 11-09-04 18:54

Peter wrote:
> Jeg er på udkig efter en Airoh SE500 hjelm. Louis har dem ikke, er
> der andre store tyske forhandlere som nogen f jer har erfaringer med
> [...]

Aagesen og Skibby MC forhandler Airoh, og jeg købte min Warrior billigere
herhjemme end hos Louis...
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

---

Fra : ullabulla

Dato : 11-09-04 20:21

"Peter" skrev d. 11-09-04 18:04 dette indlæg :
> Jeg er på udkig efter en Airoh SE500 hjelm. Louis har dem ikke, er der
andre store tyske forhandlere som nogen f jer har erfaringer med og som
> [...]

Hej Peter, du skriver ik lige hvor du kommer fra, men KS motor i Vejle
har dem, og de koster 1799,00 kr. Deres e-mail er www.ks-motor.dk. Held
og lykke i din søgen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Hekto

Dato : 11-09-04 22:40

In article <3aG0d.5821$Nq3.365@news.get2net.dk>, suzi550
@INVALIDhotmail.com says...
> Jeg er på udkig efter en Airoh SE500 hjelm. Louis har dem ikke, er der andre store tyske forhandlere som nogen f jer har erfaringer med og som fører Airoh?

> [...]
Italian Bike Store ( Haasum) i Vanløse.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Peter

Dato : 12-09-04 10:26

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse news:MPG.1bad8f245838942f9897c0@news.tele.dk...
> In article <3aG0d.5821$Nq3.365@news.get2net.dk>, suzi550
> Italian Bike Store ( Haasum) i Vanløse.
> --

Takker for jeres links. Jeg tjekker dem ud.

Mvh peter

Fra : Anders

Dato : 12-09-04 17:54

"Peter" <suzi550@INVALIDhotmail.com> wrote in message
[...]

Hejsa, du skal nok holde dig fra deres hjelme med vip op system, altså dem
hvor hele kæbestykket kan klappes op. Hedder det ikke en integral hjelm?
Jeg havde en sådan model for nogle år siden. Havde den kun i et halvt år,
for hængslerne blev simpelthen slidt i stykker på den. Dvs med et fast ryk,
kunne du rive hele kæbestykket af, når den vel at mærke, var lukket. hmmm.
Heldigt jeg ikke styrtede med den hjelm inden jeg fik købt en ny.
Hvem ved, det kan også være jeg havde været uheldig og fået købt en dårlig
model. Den var ikke billig, jeg gav omkring 2500 for den.

--
Anders Z.
XT600E (00)