Agtindsigt må hun det ?
Fra : Kim

Dato : 11-09-04 17:32

Jeg har skriftligt udbedt mig agtindsigt hos Integrationsenheden
i Københavns Kommune, Etnisk Rådgivningscenter NOOR
hvor jeg og min kone gik over 2 år pga problemer hos en
slags ægteskabsrådgiver/socialrådgiver med tolk.
Vi er stadig gift men skal snart separeres.

Er der så 1 eller 2 parter i denne sag ?

Det er fordi sagsbehandleren idag ringede til mig
og fortalte at hun vil sende sagens papiere til mig
til næste fredag, men at hun ville " mørklægge "
flere dele af dokumenterne, nemlig hvad min kone
havde sagt derinde, må hun godt det ?

Jeg mener vi var jo begge derinde sammen hver gang
og kunne høre hvad der blev sagt.

Jeg har siddet og læst i Forvaltningsloven, men det
er svært for mig at gennemskue hvad der bliver
skrevet og hvordan det skal tolkes,derfor mit spørgsmål her.

Mvh Kim

Fra : Peter

Dato : 11-09-04 17:47

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> til næste fredag, men at hun ville " mørklægge "
> flere dele af dokumenterne, nemlig hvad min kone

Godt spørgsmål - jeg ved det ikke. Men får du ikke fuld aktindsigt skal det
delvise afslag begrundes og så kan du klage hvis afslaget er forkert.

/Peter

--
http://www.grauslund.com