2 sider for et link
Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 11-09-04 17:11

Hvordan åbner man 2 sider når man trykker på et link.

I hver sin frame.

Jacob

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 11-09-04 17:23

"Jacob Jacobsen" <jac@stepsystem.dk> writes:

> Hvordan åbner man 2 sider når man trykker på et link.
>
> I hver sin frame.

Prøv at spørge i <URL: news:dk.edb.internet.webdesign.clienside>.
Denne gruppe handler om Java, ikke JavaScript (som er to helt
forskellige ting).

/L

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 11-09-04 18:06

Tak for det.

<URL:http://www.infimum.dk/HTML/rasterTriangleDOM.html>

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 11-09-04 18:24

"Jacob Jacobsen" <jac@stepsystem.dk> writes:

> Tak for det.

Så lidt. Specielt når jeg ikke kan skrive det rigtigt :)
Det var <URL:news:dk.edb.internet.webdesign.clientside> (med "t").

/L