Forlygteglas
Fra : Benjamin Skov Rasmus~

Dato : 11-09-04 15:36

Hej allesammen.

Jeg har fået et stenslag i min venstre forlygte. Selv lygten har det fint, men er
dog noget svag idet på grund af vand i lygten.
Det ser ud som om det er muligt at afmontere glasset, og erstatte det med et nyt,
frem for at skiftet hele lygten.
Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et henne????
Bilen er en Toyota corolla 3d fra 1988.

Med venlig hilsen

Benjamin Skov Rasmussen.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.88.126.193)

Fra : Anders Møller

Dato : 13-09-04 11:20

"Benjamin Skov Rasmussen" <lakkendrup@rasmussen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:007301c4980c$b342b760$3a4d82d4@autoatlas.local...

> Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et henne????
> Bilen er en Toyota corolla 3d fra 1988.

Krogslund tager kun 497,00 kr. for en ny. Når der først kommer vand ind til
parabolen forgår lygten hurtigt. Jeg ville have skiftet hele dyret.

Vh. Anders Møller

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-09-04 12:32

Benjamin Skov Rasmussen wrote:
> [...]
> med et nyt, frem for at skiftet hele lygten.
> Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et henne????

Det kan næppe betale sig, da parabolen nok er ødelagt af vandet. Kig på en
ny lygte f.eks. her :
http://www.hoyer-autodele.dk/default.asp?id=3&file=10.02.KatBM.asp&zb_ID=14&zbil=Toyota&kg_nr=TO
eller ring til en ophugger - der skulle være gode chancer.

vh
Torben