Hvor finder jeg south beach?
Fra : Mette

Dato : 11-09-04 15:16

Jeg skal meget gerne tabe mig 6 kg. Jeg har hørt meget godt om South Beach,
men hvor finder jeg den henne? Skal jeg købe en dyr bog, eller er der en
venlig sjæl, der har principperne og vil dele dem med mig?

Fra : JH

Dato : 12-09-04 11:22

Mette wrote:
> Jeg skal meget gerne tabe mig 6 kg. Jeg har hørt meget godt om South Beach,
> men hvor finder jeg den henne? Skal jeg købe en dyr bog, eller er der en
> venlig sjæl, der har principperne og vil dele dem med mig?

Her er en god side om SB
http://www.fit2live.dk/SBD/

Vh JH

Fra : DaneX

Dato : 12-09-04 11:56

Beach,

> Her er en god side om SB
> http://www.fit2live.dk/SBD/

Du kan også prøve http://www.southbeach.dk/
Men jeg vil nu anbefale dig at købe bogen. Og jeg synes ikke, den er spor
dyr.
Den koster 229 kr og den er alle pengene værd.

/Martin

Fra : Mette

Dato : 12-09-04 18:25

"DaneX" <no@way.com> skrev i en meddelelse
> Beach,

Tusind tak! Det var lige, hvad jeg ledte efter!

> Men jeg vil nu anbefale dig at købe bogen. Og jeg synes ikke, den er spor
> dyr.
> Den koster 229 kr og den er alle pengene værd.

230 er mange penge for mig - jeg har ikke engang penge nok til at købe
studiebøger...

Fra : DaneX

Dato : 12-09-04 19:08

> 230 er mange penge for mig - jeg har ikke engang penge nok til at købe
> studiebøger...

Ja så kan jeg godt se problemet.
Men så er det godt at der kun er lige godt 3 måneder til jul? :)

Fra : Iben

Dato : 12-09-04 20:24

"DaneX" <no@way.com> wrote in message
> spor

> Ja så kan jeg godt se problemet.
> Men så er det godt at der kun er lige godt 3 måneder til jul? :)

Man kan også låne bogen på biblioteket, hvis dit lokale bibliotek ikke har
den kan du bestille den over http://bibliotek.dk

/Iben

Fra : DaneX

Dato : 12-09-04 20:55

> Man kan også låne bogen på biblioteket, hvis dit lokale bibliotek ikke har
> den kan du bestille den over http://bibliotek.dk

Ja, så kan der da vist ikke være flere undskyldninger tilbage, hehe

Fra : Mette

Dato : 13-09-04 16:00

> Ja, så kan der da vist ikke være flere undskyldninger tilbage, hehe

Jo, mit bib vil ikke udlåne til mig, før jeg betaler en regning for en bog,
som de påstår jeg ikke har afleveret
Men ellers, rigtig god idé

Fra : JH

Dato : 14-09-04 09:51

Mette wrote:

> Jo, mit bib vil ikke udlåne til mig, før jeg betaler en regning for en bog,
> som de påstår jeg ikke har afleveret

Så brug et andet bib i nærheden.
Du kan låne på alle bibs i hele DK.

Vh JH