Heede opskrifter / græsk yoghurt
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 11-09-04 14:44

Når man går opskrifterne fra Heede igennem, anvedes græsk yoghurt ret
så meget.
Så er spørgsmålet, som jeg håber, at i kan hjælpe mig med, hvad bruger
man i stedet for, hvis man altså ikke kan fordrage smagen af yoghurt
??? A 38 ?? Tykmælk ?? Fromage Frais ?? eller har i andr forslag, der
i opskrifterne vil have den samme virkning, ikke er så fed og ikke
smager som yoghurt ??
Mvh
Hans

Fra : Mus

Dato : 11-09-04 18:20

Hans Mikkelsen (slet I8WUJ) <pkbasti3bkbuller@I8WUJmail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:10949103790.378748162255761@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> ??? A 38 ?? Tykmælk ?? Fromage Frais ?? eller har i andr forslag, der
> i opskrifterne vil have den samme virkning, ikke er så fed og ikke

Jeg kan komme på andet end A-38 og Gaio. Men det er jo alt sammen
surmælskprodukter.

Men prøv dig frem. Dvs find noget andet end det DDV foreskriver - så længe
du jo bare stadig taber dig. Dvs få for omtrent de samme kcalorier af noget
andet - så du ikke får for lidt. Hvis man skal til at spise alt mulig man
ikke kan lide, ligner det jo mere de gammldags kure end en kostomlægning.

Hvis græsk yoghurt benyttes som jævning kan du benytte mælk + mel eller
maizena.

Men alt, hvor man skærrer i kcal og taber sig, er vel en kur. Vel bare
vigtigt man samtidigt ændrer sine spisevaner.

LN

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 11-09-04 23:00

Mus <Bastian@sol.dk> skrev:

> [...]
>surmælskprodukter.
>
>Men prøv dig frem. Dvs find noget
>andet end det DDV foreskriver - så længe

Jeg tror, at du er inde på noget meget vigtig her, at prøve
sig frem. Dette med at binde sig fast til eet program,
medfører ofte, at folk bliver trætte af det

>du jo bare stadig taber dig. Dvs få
> [...]

Jeg tror, at man kan skifte mellem DVV og Dr. Atkins og
vælge det ud som man har lyst til, blot man ikke bliver
fanatisk, man kan også tage væsentlige elementer fra at
spise blodtypekost.

Fra : Mus

Dato : 12-09-04 14:00

> Jeg tror, at man kan skifte mellem DVV og Dr. Atkins og
> vælge det ud som man har lyst til, blot man ikke bliver
> fanatisk, man kan også tage væsentlige elementer fra at
> spise blodtypekost.

Netop.
Ja eller noget helt fjerde. Og ens sunde fornuft.
Fanatisme er i mine øjne ikke godt uanset, hvad man er til.

LN