Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Plastik-etui til CF-kort
Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-04 13:59

Hej alle

hvor kan man købe de Plastik-etui'er man kan putte CF-kort i?

Der fulgte et plastiketui med det CF-kort som fulgte med kameraet, men
jeg har endnu ikke set CFkort i handlen, hvor der er et plastik-etui
med.

Jeg har en taske, hvor der er plads til CF-kort og de bliver da også
beskyttet i det rum, men lidt ekstra beskyttelse skader vel ikke.
(Og ja, jeg har også set den test, som fortæller at CF-kort er temmelig
standhaftige i ekstreme, men jeg har ikke lyst til at prøve det
standhaftige i det daglige)

mvh

Carsten Riis

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 14:59

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der fulgte et plastiketui med det CF-kort som fulgte med kameraet, men
> jeg har endnu ikke set CFkort i handlen, hvor der er et plastik-etui

Har lige set dem men kan ikke huske hvor
faldt lige over denne alu æske måske det var noget
http://www.danskdatasalg.dk/default1.asp?
Mvh Knud

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-04 15:25

Knud I wrote:

> Har lige set dem men kan ikke huske hvor
> faldt lige over denne alu æske måske det var noget
> http://www.danskdatasalg.dk/default1.asp?

Ikke værst.

Den tror jeg, at jeg ønsker mig til jul.

tak for det.

mvh

Carsten Riis

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 11-09-04 15:04

Carsten Riis wrote:
> Der fulgte et plastiketui med det CF-kort som fulgte med kameraet, men
> jeg har endnu ikke set CFkort i handlen, hvor der er et plastik-etui
> med.

Der var et lille etui med til de kingston jeg købte, hvis du kan bruge
den oplysning til noget :)

/henrik

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-04 15:16

Henrik Nielsen wrote:

> Der var et lille etui med til de kingston jeg købte, hvis du kan bruge
> den oplysning til noget :)

Ja, for jeg vil have et til hukommelseskort og der vil etui være en af
faktorerne jeg vælger ud fra (måske et lidt fjollet et, men jeg kan
altså godt li' at passe på mine ting)

mvh

Carsten Riis

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 11-09-04 15:31

"Carsten Riis" skrev 11.09.2004 16:15:

> Ja, for jeg vil have et til hukommelseskort og der vil etui være en af
> faktorerne jeg vælger ud fra (måske et lidt fjollet et, men jeg kan
> altså godt li' at passe på mine ting)

Der fulgte svjh også plastetui med til det SanDisk jeg har købt.

--
/kristian
@warszawa

Sony digitalkamera DSC-F717 sælges. Kontakt mig på mail!

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-04 15:50

Kristian Storgaard wrote:

> Der fulgte svjh også plastetui med til det SanDisk jeg har købt.

Den her kan også gøre tricket: http://www.novadata.dk/vis.asp?ID=552

Så kan jeg endda købe to kort og have etui til dem alle

mvh

Carsten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-09-04 16:17

Carsten Riis wrote:
> Hej alle
> hvor kan man købe de Plastik-etui'er man kan putte CF-kort i?

Hvor bor du ? hvis det er i nærheden af Brønshøj har jeg nok et par
stykker til overs.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-04 17:33

Hans Joergensen wrote:

> Hvor bor du ? hvis det er i nærheden af Brønshøj har jeg nok et par
> stykker til overs.

Amager.
Kommer gerne og henter.

Cool.

mvh

Carsten Riis

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-09-04 19:38

Carsten Riis wrote:
> Amager.
> Kommer gerne og henter.
> Cool.

Hvis du kan vente til på mandag har jeg helt sikkert nogle, går ud
fra jeg kan finde et par inde på arbejdet

// Hans
--
Photogallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-04 20:30

Hans Joergensen wrote:

> Hvis du kan vente til på mandag har jeg helt sikkert nogle, går ud
> fra jeg kan finde et par inde på arbejdet

Endnu mere cool.

Jeg kan sagtens vente. Jeg er blevet /fritstillet uden
rådighedsforpligtelse/ (med løn) fra mit arbejde, så tid har jeg masser
af.

mvh

Carsten Riis

Fra : Deaster

Dato : 13-09-04 14:10

> Endnu mere cool.
>
> Jeg kan sagtens vente. Jeg er blevet /fritstillet uden
> rådighedsforpligtelse/ (med løn) fra mit arbejde, så tid har jeg masser
> af.

Det må sgu da egentligt være ok at blive fritstillet med løn fra Netto af,
jeg troede faktisk de ville"udnytte" en til sidste minut ?

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-09-04 14:29

Deaster wrote:

> Det må sgu da egentligt være ok at blive fritstillet med løn fra Netto af,
> jeg troede faktisk de ville"udnytte" en til sidste minut ?

Det ville de også.... men de har pisset på den forkerte. (jeg tror, at
butikschefen glemte at jeg er med i HK).

Kort udgave: vågnede med rygsmerter (fik dagen før et jag mens jeg
arbejdede); skulle åbne butikken; vælger at æde nogen smertestillende;
tager på arbejde (før tid) for at ringe til butikschefen; venter til der
ankommer en medarbejder; vælger så at tage til læge.

Dagen efter modtager jeg en bortvisningsskrivelse.

mvh

Carsten Riis

Fra : Deaster

Dato : 13-09-04 16:01

Carsten Riis wrote:

> [...]
> der ankommer en medarbejder; vælger så at tage til læge.
>
> Dagen efter modtager jeg en bortvisningsskrivelse.

Ja, de er fandeme ikke rigtigt kloge.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-09-04 16:08

Deaster wrote:

> Ja, de er fandeme ikke rigtigt kloge.

Tja, tilgengæld får jeg 3*månedsløn (og jf. sagsbehandleren også de
tillæg som jeg ville være berettiget til, såfremt jeg skulle have
arbejdet) og skal ikke lave noget.

FUT: dk.snak.snik

mvh

Carsten Riis

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 13-09-04 15:09

> [...]

> tage til læge.
>
> Dagen efter modtager jeg en bortvisningsskrivelse.

Desværre standarden for, hvordan medarbejdere i DS bliver behandlet ved
sygdom. Et familiemedlem har prøvet noget tilsvarende.

Men det er da altid noget, at du har fået givet dem lidt igen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Henrik L. S.

Dato : 11-09-04 17:36

Hvis det er fordi, at du lige står og mangler et, kan jeg da godt sende et
til dig i en kuvert; -har et par tomme, og kan da godt undvære en enkelt.
Med venlig hilsen
Henrik L. Sørensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-04 17:39

"Henrik L. S." wrote:

> [...]
> til dig i en kuvert; -har et par tomme, og kan da godt undvære en enkelt.

Sikke en dejlig hjælpsomhed jeg møder her i gruppen...... Tusind tak.

Men jeg tror, at jeg tager en tur til Brønshøj, når hans har tid.

Jeg har kun brug for 2.

takker endnu engang for tilbuddet.

mvh

Carsten Riis

Fra : Henrik L. S.

Dato : 12-09-04 18:03

Det var da så lidt.
MVH Henrik L.S.

Fra : Jan Otto Ruud

Dato : 11-09-04 21:38

> [...]
>
> Der fulgte et plastiketui med det CF-kort som fulgte med kameraet, men
> jeg har endnu ikke set CFkort i handlen, hvor der er et plastik-etui

Til mitt Kingston kort fulgte det med et plastetui

Man til daglig bruker jeg en tom metall pastilleske for OZON pastiller. De
er danske, så det er bare å kjøpe en eske pastiller i nærmeste kiost så har
du en flott eske som rummer 3 CF kort når pastillene er spist opp.

www.ozon-mint.com

--
Jan Otto

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 11-09-04 22:07

Jan Otto Ruud wrote:
> [...]
> er danske, så det er bare å kjøpe en eske pastiller i nærmeste kiost så har
> du en flott eske som rummer 3 CF kort når pastillene er spist opp.

Se; dét er et godt tip!

--
Steen Suder

Fra : Anders pedersen