Hvad er det for en sang ...
Fra : Thomas H.

Dato : 11-09-04 12:59

Hørte den i radioen forleden, og vil gerne grine af den igen
Det er en eller anden megakedelig R&B sang, som den slags jo tit er, kan
ikke engang huske om det er en mand eller kvinde der synger, så kedelig var
den. Den er så "krydret" med, at der hver 10. sekund, kommer lyden af et
klaver der stille og roligt spiller et eller andet "mønster" fra de høje
toner og helt ned. ...det lød ganske rædselsfuldt *G*

Nogen der har en idé om hvilke sange det er ?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : SvendeBent

Dato : 11-09-04 20:22

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> toner og helt ned. ...det lød ganske rædselsfuldt *G*
>
> Nogen der har en idé om hvilke sange det er ?

Desværre aner jeg ikke hvad det er for en.

Men jeg grinte godt nok også lidt da jeg hørte den første gang i radioen.
Den lyder, som du selv siger, ganske forfærdeligt.

Det var bare lige en hurtig indskydelse herfra ;)

mvh SvendeBent

Fra : Jakobsen

Dato : 11-09-04 20:44

On Sat, 11 Sep 2004 13:59:17 +0200, Thomas H. wrote:

> [...]
> toner og helt ned. ...det lød ganske rædselsfuldt *G*
>
> Nogen der har en idé om hvilke sange det er ?

Jeg ved ikke om den er kedelig, men det kunne måske godt være et Alicia
Keys nye 'hits'.

MP

Fra : Thomas H.

Dato : 12-09-04 08:23

"Jakobsen" <"mpej[slet_dette]"@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om den er kedelig, men det kunne måske godt være et Alicia
> Keys nye 'hits'.

Ok, jamen jeg synes alt det der R&B agtige er ufattelig kedeligt. Der er
sjældent nogen rigtig melodi i det, det er bare en omgang flæberi med tunge
rytmer! ....shit jeg lyder snart som Åge, men jeg kunne altså heller ikke
li' det da jeg var yngre