Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digita Scripts
Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 11-05-01 22:39

Hej

Jeg har erhvervet et HP 618 kamera, der jo anvender Digita som operativ
system
Nu er jeg blevet lidt interesseret i at lave nogle scripts til apparatet, og
jeg har da også fundet nogle på Digitaphoto.com og har tilrettet dem lidt.
Men er der nogen her der ved om der et eller andet sted findes en liste over
de parametre man kan "skrue" på i styresystemet v.h.a disse scripts.

Jeg har kigget nogle tutorials igennem fra digitaphoto.com, men jeg synes
ikke de siger andet end mere generelle ting.

Er der mon nogen der kan hjælpe mig ?

M.v.h.

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : pwa