Spm vedr. syn
Fra : Felix

Dato : 11-09-04 10:36

Hej NG

Står overfor at skulle købe brugt for første gang .

Hvordan er det lige med reglerne for syn og omregistrering af mc'er

Den jeg har kigget på er fra 2000 og står i dag indreg. i sælgers navn.
Kan jeg køre hjem på cyklen og selv omregistrer (hvis sælger går med til
det) og hvor hurtigt skal omregistreringen finde sted.

Hilsen J

Fra : TheHobbit

Dato : 11-09-04 11:21

"Felix" <hotlassen@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Står overfor at skulle købe brugt for første gang .
>
> Hvordan er det lige med reglerne for syn og omregistrering af mc'er

Reglerne for syn er som følger:

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for under 5 år siden skal den ikke
synes ved ejerskifte.

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for mellem 5 og 10 år siden skal
den ikke synes i forbindelse med ejerskifte hvis motorcyklen er synet inden
for to år.

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for over 10 år siden skal den
ikke synes i forbindelse med ejerskifte hvis motorcyklen er synet inden for
det
sidste år.

Den skal være omregistreret inden for 3 uger fra slutsedlen er underskrevet.

/Stephan - Honda CBR 600 F3 '97