For frækt for nordjyder
Fra : Andropov

Dato : 11-09-04 10:16

Det her må være noget for dig Bo Mogensen. Så vidt jeg husker er du
vild med Camus :)

Kunsteren Marco Evaristti havde Torsdag hyret tre unge nøgenmodeller
til at optræde ved tre af byens springvandpladser. Uden en trevl på
kroppen læste pigerne op af udvalgte passager af Dostojevski, Camus og
Kafka.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=262530

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-09-04 02:59

On 11 Sep 2004 02:16:17 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Det her må være noget for dig Bo Mogensen. Så vidt jeg husker er du
>vild med Camus :)

jesper ;) Kafka er også en a mine store forbilleder dostovejevski
finder jeg godt nok lidt tung
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-09-04 05:45

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> til at optræde ved tre af byens springvandpladser. Uden en trevl på
> kroppen læste pigerne op af udvalgte passager af Dostojevski, Camus og

....ville sguda hellere se nogen af de der panserbasser uden kluns! *GF*

Mvh

Aragorn_DK

--
www.welles.dk