20 min. fustration på grenåvej
Fra : Claus Øster

Dato : 11-05-01 21:41

Så skete det (igen)

XT600 køre bare derudaf fra Århus lufthavn, har fået 3 fede faldskærmsspring
og det hele svinger!

Holder ind for at vente på de andre (bilisterne ) lige efter det lille
stk. motorvej.

Da de passerer kan jeg fan..... ikke få gang i dyret!

Og der er kun KICK-starter på den! Så jeg sparker sammenlagt i 20 min. før
den igen vil starte...

Har stadig ikke fundet fejlen, MEN...

Min historie er egentlig bare at på de 20 min. stopper der 3 personer for at
hjælpe mig!

Først en gut i bil der selv har MC, så en på en kæmpe stor 'japaner' og
dernæst endnu en bilist der også har MC!

Ud over faldskærmsfolket, har jeg aldrig mødt et folkefærd der er mere
hjælpsomt og parat til at stoppe op og give en hånd med!

Tak til dem der stoppede og til alle andre der gør det samme.

Keep up the good spirit...

Claus Ø

Yamaha XT600 (tidligere 550)

Fra : Poul B-H

Dato : 11-05-01 23:26

"Claus Øster" <coj@asb.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ud over faldskærmsfolket, har jeg aldrig mødt et folkefærd der er mere
> hjælpsomt og parat til at stoppe op og give en hånd med!

Hvordan f..... bærer de sig ad med det ?

Poul B-H

Fra : Armand

Dato : 12-05-01 08:54

Poul B-H <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en

> "Claus Øster" <coj@asb.dk> wrote in message

> Hvordan f..... bærer de sig ad med det ?

GRILL

--
Armand.

Fra : Claus Øster

Dato : 13-05-01 11:29

> Poul B-H <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en

> GRILL
>
> --
> Armand.
Joh, joh, når man trækker i snoren flyver man jo opad

Claus Ø