Styling
Fra : Aksel

Dato : 10-09-04 22:52

Findes der noget der ser mere latterligt ud end en "stylet" Kadet 1.2 med et
udstødningsrør der er på størrelse med en normal stålskorsten, og brede
fælge med 30% profil hvor man gennem de bagerste har frit udsyn til et par
små rustne bremsetromler.

Hilsen Aksel

Fra : John Sahl

Dato : 10-09-04 23:05

Aksel wrote:
> [...]
> og brede fælge med 30% profil hvor man gennem de bagerste har frit
> udsyn til et par små rustne bremsetromler.

Ja, en 100% standard bil, med rustpletter som ingen har
gidet holde vedlige.

I det mindste viser det eksempel du nævner en vis interesse
for bilen. Og måske har ejeren taget mod det råd som alle
nye unge håbefulde kommende bilejere får: Køb en lille/gammel
bil som du kan optjene anciennitet hos forsikringsselskaberne
med, inden du køber den fede bil du går og drømmer om.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-09-04 23:08

Aksel wrote:

> [...]
> fælge med 30% profil hvor man gennem de bagerste har frit udsyn til et par

Måske en Toyota Carina, med samme udstødning, indfarvede kofangere i
forkert farve, og blå lysdioder i sprinklerdyserne på den rustne
motorhjælm :)
Men på den anden side har John Sahl jo ret.

Mvh.

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 10-09-04 23:10

scripsit "Aksel" i news:414221e0$0$236$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> fælge med 30% profil hvor man gennem de bagerste har frit udsyn til et par

Forleden så jeg en topgejlet multiplage!

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-09-04 23:38

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Forleden så jeg en topgejlet multiplage!

eller en ½-rusten gl. Tojta m. en MEGA spoiler + bassen dunkende så alle
inden for en radius af 50 m. får rystet nyrerne løse. Eller en træt
Tre-Tyrker på brede ali-fælge.... .
Jow-Jow ;))).