Punto 1 styling
Fra : Honey_monster

Dato : 10-09-04 22:35

Hvor finder jeg billigst en frontlæbe til en punto 60 sx fra 95? Gerne
MS-Design
Og ligeledes, hvor finder jeg det billigste sænkningsæt til den? ca. 35-40
mm for og bag

Fra : John Sahl

Dato : 10-09-04 22:43

Honey_monster wrote:
> Hvor finder jeg billigst en frontlæbe til en punto 60 sx fra 95? Gerne
> MS-Design
> Og ligeledes, hvor finder jeg det billigste sænkningsæt til den? ca.
> 35-40 mm for og bag

Tag en snak med Michael fra MITU Carstyling...
www.mitucarstyling.dk

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 11-09-04 09:12

Honey_monster wrote:
> Hvor finder jeg billigst en frontlæbe til en punto 60 sx fra 95? Gerne
> MS-Design
> Og ligeledes, hvor finder jeg det billigste sænkningsæt til den? ca.
> 35-40 mm for og bag

Kig her:
http://www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/viewtopic.php?t=6129

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Honey_monster

Dato : 11-09-04 10:29

Har set det, men han vil ikke sælge frontskørtet alene. Det er mig der har
spurgt på det.

Fra : John Sahl

Dato : 11-09-04 10:50

Honey_monster wrote:
> Har set det, men han vil ikke sælge frontskørtet alene. Det er mig
> der har spurgt på det.

Så køb resten også, så passer det jo også sammen?

Fra : Honey_monster

Dato : 11-09-04 12:37

Jeg har allerede sideskørter og bagskørt - Mangler kun fronten.

Fra : John Sahl

Dato : 11-09-04 12:44

Honey_monster wrote:
> Jeg har allerede sideskørter og bagskørt - Mangler kun fronten.

Ah, det gør det lidt sværere. Der er så vidt jeg husker nogen
til salg på www.ebay.de