Neverwinter nights
Fra : harlotte Jørgensen

Dato : 10-09-04 20:56

Jeg har nået Chapter four, source stone inner sanctum.
Men jeg kan simpel hen ikke udtænke hvordan jeg slår Morgan og Protector
against flame, Protector against the lesser o.s.v. ihjel
Hvis der er nogle der sidder med en god ide vil det værer en stor hjælp.

Charlotte

Fra : Devast8or

Dato : 10-09-04 23:04

"harlotte Jørgensen" <charlotteFJERNDETTE@ka-net.dk> wrote in message
> [...]
> against flame, Protector against the lesser o.s.v. ihjel
> Hvis der er nogle der sidder med en god ide vil det værer en stor hjælp.

Før du kan gøre noget ved Morag skal du slå en eller flere af hendes
protectors ihjel. De er sårbare overfor det de beskytter imod (så hvis du
bruger mace går du efter den der hedder noget med blunt weapons, osv.). Når
du så har taget en protector ud bliver Morag også sårbar overfor denne form
for damage.

Devast8or