Fartpilot (eftermontering)
Fra : C. Caspersen

Dato : 10-09-04 20:50

Good evening!

Hvor køber man en fartpilot til eftermontering. Gerne til jydepris.

/Caspersen

Fra : Paw Jensen

Dato : 11-09-04 07:46

> Good evening!
>
> Hvor køber man en fartpilot til eftermontering. Gerne til jydepris.
>
> /Caspersen

http://www.uniq-import.dk/produkter/?g=009

Paw

Fra : Poul

Dato : 11-09-04 09:38

Er der ikke nogen der kender nogle med lidt mere "gennemført" betjening.
Ville være ked af at stoppe sådan en grim pind i min Audi :D Skal jo gerne
passe nogenlunde ind i instrumenteringen...

Fra : C. Caspersen

Dato : 11-09-04 11:57

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.uniq-import.dk/produkter/?g=009

Hehe, sjovt sammenfald mellem email-adresse og anbefaling

Jo tak, men det skulle jo være til jydepris

/Caspersen

Fra : Poul

Dato : 11-09-04 15:42

> Hehe, sjovt sammenfald mellem email-adresse og anbefaling

Hvilket vel er ganske i orden eftersom hans svar er relevant :D

Fra : phk

Dato : 17-09-04 14:12

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> Good evening!

> Hvor køber man en fartpilot til eftermontering. Gerne til jydepris.

Spørg hos din forhandler om den kan købes original til billig penge. Nyere
biler er formonteret med det nødvendige, mangler blot en betjeningsarm.

Ved ikke hvilken bil du har .. Audi?

--
Per, Esbjerg

Fra : Poul

Dato : 17-09-04 21:11

> Ved ikke hvilken bil du har .. Audi?

Er det det, i en audi?!
Har en A4 fra '97

Fra : ham-der

Dato : 17-09-04 21:43

"Poul" <pouls@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Er det det, i en audi?!
> Har en A4 fra '97

i den skal du bare have monteret armen nogle ledninger, og så skal boksen
kodes til det, så virker det.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-09-04 22:00

phk skrev:

> Spørg hos din forhandler om den kan købes original til billig penge. Nyere
> biler er formonteret med det nødvendige, mangler blot en betjeningsarm.

Ikke alle biler, jeg har en Citroën C2 scanodrive, der koster det øhe
7.500,00 at få det eftermonteret, incl. læderrat med kontrol knapperne.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/