Compiling/assembling til native .exe fil?
Fra : Goofy

Dato : 11-05-01 21:21

Hej

Jeg vil høre, om det er muligt at lave javas bytekode om til native
(fx Windows) eksekverbar .exe kode?

Mvh

Anders Lind

Fra : Tim

Dato : 13-05-01 11:14

Ja - check
http://www.excelsior-usa.com/jet.html

Tim

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 13-05-01 11:59

Excelsior har to udgaver af jet. Den ene er gratis, men
der kræves det, at Jet er installeret på den computer,
som programmet skal køres på. Den anden koster
knapper, men er en ÆGTE native compiler

Martin Bæk

--
- Name: Martin Møller Bæk
- Phone: 77 42 47 04

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 13-05-01 19:57

Goofy wrote:
> Jeg vil høre, om det er muligt at lave javas bytekode om til native
> (fx Windows) eksekverbar .exe kode?

GCC - GNU Compiler Collection kan generere native kode af Java kode.

http://gcc.gnu.org/java/

--
Jonas Kongslund, http://kongslund.dk

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 13-05-01 22:01

I GCC bruges GCJ (mener jeg den hedder) til at compile
java source filer eller class filer til .exe filer. Jeg har selv
været ude efter den, men jeg har ikke kunnet finde den i
den binære version, kun source koden til den.
Så hvis nogen ligger inde med en binær version win windows,
må de da gerne lige sige til.

Martin Bæk

Hvis der er nogen, der ligger in

Fra : Goofy