culotte og oksetyndsteg
Fra : Susanne Colsted

Dato : 10-09-04 17:10

Vi skal ha' familien til middag i morgen, og til dette har jeg købt en
culotte og en oksetyndsteg. Jeg regner med at lave begge ting i Weberen...as
usual. SÅ....har I et utraditionelt forslag så kom gerne med det

--
Hilsen Sus

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-09-04 00:12

Susanne Colsted wrote:
> [...]
> culotte og en oksetyndsteg. Jeg regner med at lave begge ting i
> Weberen...as usual. SÅ....har I et utraditionelt forslag så kom gerne

Tjah jeg ved ikke om det er utraditionelt, men du kan da vælge at lave
desert på grillen?
1 Banan per person. Læg dem på grillen og brug eftervarmen.. Når skralden er
mærk/sort og bananen indeni er helt blød tages den af grillen, lægges på en
tallerken og bananen flækkes så (eller skæres op med en kniv, sådan der er
en revne i den, næsten så det ligner en hotdog :) ). Så kommes der
puddersukker, is og whiskey i.. det hele smelter og skulle smage rigtig
godt.. Har ikke selv smagt det da jeg ikke er så meget til whiskey, og da
der kun var 3 bananer sprang jeg over, til fordel for de andre
familiemedlemmer

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 11-09-04 08:20

Anders Houmark (anders@andersh.fjerndette.dk) skrev følgende:

> [...]
> op med en kniv, sådan der er en revne i den, næsten så det ligner en
> hotdog :) ). Så kommes der puddersukker, is og whiskey i.. det hele

Cognac eller cointreau kan også bruges.

Henriette Døssing

Fra : Lisbeth

Dato : 11-09-04 11:54

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message

> Cognac eller cointreau kan også bruges.

...og en skive vanilleis

Lisbeth

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-09-04 12:54

Lisbeth wrote:
> "Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message

> ..og en skive vanilleis

Ja is havde jeg allerede skrevet, men bare for der ikke er nogen
misforståelser, så er det selvfølgelig vanilieis (eller andet af dén slags)
og ikke isterninger jeg mente..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Nette

Dato : 11-09-04 15:29

"Lisbeth" skrev

> ..og en skive vanilleis

Er der børn til stede, eller folk, som ikke bryder sig om spiritus, kan
chokoladesovs bruges som prikken over iet.

Nette

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 13-09-04 08:47

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> Så kommes der
> puddersukker, is og whiskey i.. det hele smelter og skulle smage rigtig
> godt.. Har ikke selv smagt det da jeg ikke er så meget til whiskey,

Nej, og slet ikke smeltet whiskey vel...?? ;-D

mhv. JIB

Fra : Mogens

Dato : 11-09-04 10:03

> [...]
Weberen...as
> usual. SÅ....har I et utraditionelt forslag så kom gerne med det

Jeg ville gå efter at lave dem forskellige.

Lav fyldt oksetyndsteg. Der er mange muligheder. F.eks. Hakket tørret tomat,
krydderurter, løg, rasp, ost, en skvat honning og champion, måske samlet med
et æg.

Culotten ville jeg give et sprøjt sprut med en injektionssprøjte fra
apoteket.

mvh
Mogens