Til Alle om LETIGEN PAA NETTET
Fra : Chris Lytken

Dato : 11-05-01 21:09

Lad det vaere slaaet fast med syvetommers soem, een gang for alle, at man
ikke kan finde Letigen til salg paa internettet.

Desvaerre, er der nogle der mener. Der er sikkert nogle for hvem Letigen er
godt, saavel som der er nogen som Letigen ikke er saa godt for, og det er
Laegen, der som regel afgoer om man har godt af det eller ej.

Naar man nu har en overvaegtig laege, som jeg, som synes at alt er i fineste
orden med hende, er det selvfoelgelig svaert at overbevise hende om at
udstede et recept. Det er saadan set det store problem om Letigen.

Men, naar man har en fornuftig snak med sin laege, og der foroevrigt ikke er
nogle gode medicinske grunde for IKKE at ordinere det, saa kan de fleste
laeger overtales til at gaa med til et forsoeg i det mindste.

Uheldigvis har Letigen ikke hjulpet mig, saa tro nu ikke at det er
VIDUNDERMIDLET.

Hilsen Irina

Fra : Kata

Dato : 11-05-01 22:10

Chris Lytken <vikingexplorer@newmail.dk> skrev:
> Lad det vaere slaaet fast med syvetommers soem, een gang for alle, at man
> ikke kan finde Letigen til salg paa internettet.

Tja, man kan måske ikke finde præparatet "Letigen" - som fremstilles af
Nycomed (www.nycomed.dk) på Nettet..., men man kan finde
præparater(kosttilskud/naturlægemidler) med efedrin og koffein til salg
mange steder på Nettet. Ulovligt at købe dem på Nettet, det er dog...

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata