SR1 & 2
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 07-12-00 21:04

Hej.
Jeg har en Office 2000 Pro. Samt en "løs" FrontPage 2000.
Har via Microsoft købt en CD med Office SR1 Premium.
Når jeg kører SR1 slutter den med en meddelelse om at inst. ikke blev
fuldført, idet FrontPage ikke blev fundet!?!?
Alle programmerne på nær Publisher og FrontPage oplyser at de er "SR1".
Ovennævnte er skyld i at SR2 ikke kan indlæses.
Hvordan "knækkes" den?
Erik

Fra : Per Andersen

Dato : 08-12-00 23:17

Alt andet lige. Vær lykkelig for at du ikke fik SR-2 igennem. Den er fyldt
med fejl, og det anbefales, at man i alt fald venter til tingene er helt
afklaret. Se tidligere info her i gruppen. . Og tjek Excel-filen for hvad der
måtte vedrøre Frontpage.

Se i øvrigt:
Den engelske version er nu tilgængelig, enten fra
http://www.officeupdate.com/2000/downloadDetails/O2kSR1DDL.htm,
eller
http://download.microsoft.com/download/office2000pro/o2ksr1/2000/WIN98/EN-US
/o2ksr1.exe
Først fåes et lille program, som undersøger, hvad der skal installeres.
Derefter følger 26 MB.

En trin-for-trin guide til processen, incl. skærm-dumps, kan hentes på:
http://officeupdate.microsoft.com/2000/articles/SBSO2KSR1.htm
Orientering om internationale versioner ses i:
http://www.officeupdate.com/2000/articles/O2kSR1Intl.htm
-den danske evt. i OfficeUpdate eller Ms's hjemmeside,

og en Excel-fil der registrerer indholdet af SR-1a kan hentes på:
http://www.microsoft.com/office/ork/2000/download/SR1Changes.xls

http://officeupdate.microsoft.com/2000/articles/O2kSR1Intl.htm

Mere følger efterhånden

Og det er en god skik at følge gruppen regelmæssigt.
--
Per Andersen