Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 135/2.0L USM - nogen der har erfarin~
Fra : C.Stensgaard

Dato : 10-09-04 12:43

Den skulle være ret god til portrætter

Den skal bruges med et Canon 1D mark2

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-09-04 13:01

C.Stensgaard wrote:
> Den skulle være ret god til portrætter
> Den skal bruges med et Canon 1D mark2

http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=34&sort=7&thecat=2

Der står at man bliver glad i låget af den :)

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : C.Stensgaard

Dato : 10-09-04 13:03

Ikke tosset, men kan den levere varen? Noget tyder på det

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-09-04 14:08

"C.Stensgaard" <kamisu@håtmail.com> wrote in message

> Ikke tosset, men kan den levere varen? Noget tyder på det

Så vidt jeg kan fornemme, er _samtlige_ ejere af dette objektiv
overstrømmende glade for det (ihvertfald dem, man hører fra .

--
-Jens B.

(sidst opdateret 1. september 2004)