MC vs. Istedgade
Fra : Dr. Jonas

Dato : 10-09-04 12:19

Hej I gæve MC´ere.

Til næste forår skal jeg bo på Istedgade (lige ved hovedbanen) i kongens
København - hvorfor jeg har tænkt mig at bosidde mig lige netop dér er en
meget lang historie.
Jeg kan få udslæt over hele kroppen af at tænke på at min højt elskede
Fazer skal stå alene på gaden - helt ærligt, ikke for at se ned på nogen,
men der er bare lidt mere aktion i bybilledet på vesterbro!

Hvad gør den klog MC´er i sådan en situation?

Er der nogen, der kender til en garage i området, hvor man kan leje ind,
evt...
Andre forslag er meget velkommende.

Mvh.
Dr. Jones
Yami Fazer600 med lys i begge forlygter.
Jeg har styr på lortet - ikke lort på styret!

Fra : Ronni Jensen

Dato : 10-09-04 12:42

> [...]
>
> Hvad gør den klog MC´er i sådan en situation?
>
> Er der nogen, der kender til en garage i området, hvor man kan leje

Du kan smide den i parkeringskælderen oppe på sidevejen (kan ikke huske
hvad den hedder) ved Vesterport hvis du gider gå "så langt"

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Anders Christensen

Dato : 10-09-04 14:57

Dr. Jonas wrote:
> Hej I gæve MC´ere.

[..]

> Mvh. Dr. Jones Yami Fazer600 med lys i begge forlygter.
> Jeg har styr på lortet - ikke lort på styret!

Styrtet på lortet?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 10-09-04 16:00

time_errorREMOVE@hotmail.com (Dr. Jonas) writes:

> Til næste forår skal jeg bo på Istedgade (lige ved hovedbanen) i kongens
> København - hvorfor jeg har tænkt mig at bosidde mig lige netop dér er en
> meget lang historie.

Cool - det er et fedt sted - jeg håber selv på et flytte derind i
nærheden inden for en ikke alt for uoverskuelig fremtid.

> Hvad gør den klog MC´er i sådan en situation?

Du smider den lige ind i gården, hvis det er en mulighed.

Alternativt kan du være emsig med at lægge en MC-garage over den. Det
er min erfaring at det fjerner en del interesse for den. Jeg har
næsten altid garage på min fordi jeg bor lige over for et gymnasium,
hvor jeg kan forestille mig at der er mange pilfingre.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Steen Egeberg

Dato : 10-09-04 16:57

"Dr. Jonas" <time_errorREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dr. Jones
> Yami Fazer600 med lys i begge forlygter.
> Jeg har styr på lortet - ikke lort på styret!

Jeg bor på Halmtorvet - Istedgade kan du godt glæde dig til - her
sker altid noget. Velkommen til staden !

Der er flere her i nabolaget som har deres maskiner - alt lige fra en
gammel russisk militær Djnerp m/sidevogn til nye 1200cc japsere -
stående i sidegaderne, naturligvis med gode kæder i. Flere har en garage
over, og de ser da ud til at blive der.

Hvis du kan få den ind i jeres gård er det selvfølgeligt det bedste.
Bemærk at reglerne her er forskellige, jeres gårdlaug skal du måske lige
have en snak med.
Hvis de er imod og gårdvedtægterne siger "ingen motorkøretøjer i gården"
så er det ofte sådan at selve ejendommen hvor du bor, disponerer over
området umiddelbart op til bygningen, 1 - 2 meter måske.
Hvis ejendommens ejer/bestyrelse accepterer du holder der, og du ikke
skræmmer børn & gamle mennesker med at starte/køre derinde, så kan du
holde der legalt.

Parkeringsanlæggene på Vesterbrogade (Saga-bygningen, under First
Hotel/Iso) og i Nyrupsgade ta'r ikke motorcykler. Det ved Tivoli gør,
men er umanerligt dyrt.
Det billigste bud i området på garage, hvis ikke du kan holde privat, er
Europarks anlæg i Matthæusgade, det er videoovervåget, og der holder
adskillige motorcykler. 15 min gang ned ad Istedgade. Prisen er vistnok
ca. 300 kr/mdr.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Steen Egeberg

Dato : 11-09-04 10:36

> [...]
> Hvis ejendommens ejer/bestyrelse accepterer du holder der, og du ikke
> skræmmer børn & gamle mennesker med at starte/køre derinde, så kan du

Et godt råd :

vedrørende at holde i gården hvor du skal bo, så skal jeg måske lige
tilføje, at udover gårdlaug og bestyrelse (jeg er selv med i det så jeg
kender det indefra, tro mig så er mødregruppen måske den vigtigste
gruppe at være gode venner med !
Hvis de tror at du er til fare for deres små børn, så har du ikke
p-plads i den gård ret meget længere ! ;oD

Fra : Anders Christensen

Dato : 11-09-04 14:40

Steen Egeberg wrote:

snip

> [...]
> gruppe at være gode venner med !
> Hvis de tror at du er til fare for deres små børn, så har du ikke
> p-plads i den gård ret meget længere ! ;oD

Så må han vel smide den under en mc garage og så ellers sørge for at
mødrene får lært deres ungen at en motorcykel ikke er et kravlestativ.
Så er den i det mindste ikke så fristende for små pilfingre..

--
Mvh Anders Christensen

Fra : dots

Dato : 13-09-04 15:37

"Dr. Jonas" <time_errorREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har styr på lortet - ikke lort på styret!

Hmm, den tror jeg ikke på, med alle de duer og så*n derinde på stenbroen
Men det er nok bedst for din knallert/og dig, hvis du kan finde en baggård,
parkeringskælder eller lign.

dots - med knoldhopperen vel parkeret laaangt ude på bøhlandet under fast
tag.

Fra : Armand

Dato : 13-09-04 16:45

dots <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en

> dots - med knoldhopperen vel parkeret laaangt ude på bøhlandet under fast
> tag.

Ja, men dén lugter til gengæld p.g.a. sit opholdssted!

--
Armand.
(der engang fik et tandhjul fra knoldhopperen i hænderne - Der hængte en

Fra : dots

Dato : 13-09-04 20:00

> (der engang fik et tandhjul fra knoldhopperen i hænderne - Der hængte en
> umiskendelig odeur af hestestald omkring det )

Så skulle du bare vide, hvad den _også_ har været ude at rode i ....hehe !
;-D

dots

Fra : Armand

Dato : 14-09-04 19:13

dots <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Så skulle du bare vide, hvad den _også_ har været ude at rode i ....hehe !
> ;-D

Føj!
Det står forøvrigt stadig hér ved siden af PC-bordet - Måske at man skulle
se at få det lempet udenfor :-/
Eller måske at jeg ligefrem kan avle champignons i kælderen på det!

--
Armand.