Hvor langt kan man nå?
Fra : Jesper Christiansen

Dato : 10-09-04 11:02

Hejsa!

Min kæreste og jeg har snakket om at køre et eller andet sted hen på et
tidspunkt fra fredag-søndag.. Men hvor langt kan man egentlig nå, som ikke
er Danmark, mens man stadig kan se lidt?! Vi bor I KBH, så det må der gerne
tages hensyn til..

Med venligste hilsener
Jesper Christiansen

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 10-09-04 11:07

"Jesper Christiansen" <jesper@bluetone.dk> wrote in

> [...]
> et tidspunkt fra fredag-søndag.. Men hvor langt kan man egentlig nå,
> som ikke er Danmark, mens man stadig kan se lidt?! Vi bor I KBH, så

Berlin er ganske realistisk.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : John

Dato : 10-09-04 11:27

"Jesper Christiansen" <jesper@bluetone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tidspunkt fra fredag-søndag.. Men hvor langt kan man egentlig nå, som ikke
> er Danmark, mens man stadig kan se lidt?! Vi bor I KBH, så det må der

Det burde være muligt at klare Hamborg.

Det tager ikke mange timer at nå derned fra Odense...

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-04 12:05

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote in message

> Det burde være muligt at klare Hamborg.

Afgjort. Jeg har været på 1-dags tur til Hamborg med tog fra Roskilde.
Indrømmet, det var en laaang dag, men der var da tid til 4-5 timers møde
hele eftermiddagen.

hilsen
Uffe

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 10-09-04 13:16

Amsterdam skulle være et udmærket bud. Har selv ofte været der nede en
weekend. Det tager, med rimeligt friskt tempo nok ca. 7-8 timer fra
midtsjælland tror jeg. Det tager 6-6½ time fra grænsen ca. og hvis du så
kører ned over sjælland og tager færgen er det nok ca. det samme, måske lidt
mere.

Ellers kunne du, som en anden foreslår, ta' Berlin, men der er også mange
spændende områder på den (tidl. øst)Tyske Nordkyst. Ellers kunne i tage til
Sverige og se lidt på tingene der oppe.

God tur.

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Aksel

Dato : 10-09-04 22:26

> [...]
> tidspunkt fra fredag-søndag.. Men hvor langt kan man egentlig nå, som ikke
> er Danmark, mens man stadig kan se lidt?! Vi bor I KBH, så det må der

Det er lettere at råde hvis vi ved hvad I er interesseret i, storbyferie,
afslapning for to på landet, ud at se?

Hvis I tager færgen til Rostock er der ca 2½ time til Berlin, men der er
også mange spændende steder i Nordtyskland.

Lübeck er en meget interessant by, Schwerin er også et besøg værd.

Der er flere Schlosshoteller i nærheden af Rostock, de har tit meget gode
tilbud på 2-3 dage med halvpension, vi har prøvet Teschow, der var meget
lækkert.
http://www.all-in-all.com/schloss-schorssow/teschow/

Skriv lidt mer om jeres ønsker, så har jeg nogle gode tips.

Hilsen Aksel

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 14-09-04 20:35

altså jeg ville langt hellere tage et fly et sted hen..
og det er faktisk noget billigere... www.cph.dk københavns lufthavn har
en del billige flyselskaber... eks. ryanair, easyset, sterling....:)

mvh Jan

www.honny.dk