Ang. de "rigtige" knallerter..
Fra : Raven

Dato : 11-05-01 20:57

Det var selvfølgelig en mulighed som nu A. Høegh foreslår, nemlig at købe en
ganske almindelig knallert. Der er bare liiige det, at jeg synes scootere er
federe & egentlig ikke skal rode med den. Den skal blot transportere mig på
arbejde & hjem igen. (Jeg er en kylling, hvad angår det med at lege med
tåberne med de blå blink).
Som sagt: Findes Peugeot AC´en som knaller 30?
Jeg takker ydmygt endnu engang for kommende besvarelser..
Thomas

Fra : A. Høegh

Dato : 11-05-01 21:13

"Raven" <Dork@mail.com> wrote in message
> [...]
> federe & egentlig ikke skal rode med den. Den skal blot transportere mig

> arbejde & hjem igen. (Jeg er en kylling, hvad angår det med at lege med

Hmm...jeg skal ikke blande mig, men at rode med en knallert betyder ikke
nødvendigvis at tune den. Desuden er en brugt Puch nok nogenlunde det
billigste du kan få, jeg købte en igår for 1100 kr, og den kører helt fint..

M.v.h
A. Høegh

Fra : Michael Haahr

Dato : 11-05-01 22:38

>(Jeg er en kylling, hvad angår det med at lege med
> tåberne med de blå blink).

Hvorfor fanden skal de nu kaldes tåber ?

Fra : Donati

Dato : 11-05-01 22:52

"Raven" <Dork@mail.com> skrev i en meddelelse :

> Som sagt: Findes Peugeot AC´en som knaller 30?

Nej, desværre.

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Brian Soerensen

Dato : 12-05-01 14:02

Nej! ..... heldigvis!!!!
(så er der ikke så stor interesse for at skaffe sig billige reservedele!)

--
Med Venlig Hilsen
Brian - www.speedfight.cjb.net

Fra : thomas

Dato : 12-05-01 01:15

Var det mig der skulle vælge en 30 knallert som kun skulle køre lovligt. Så
ville jeg vælge en Suzuki Fz50 min den første knallert var en fz'er jeg
kørte 60000 km uden nogle problemer (solgte den da jeg købte en 45'er) den
kunne køre 40km/t og gik 40 km på en liter benzin 50km.på lang ture. Det
tror jeg ikke nogen scooter kan gøre . Den har ikke meget optræk men er det
nogle lange lige strækninger man skal køre så der det jo også ligemeget
Den nye aprilla skulle kunne køre 50km på 1 liter benzin men den koster
også den dobbelte af en fz'er. og for de penge der kunne man tag et mc
kørekort og købe en brugt 125 eller en 185'er og køre lovligt hastigheds
mesigt.

Mvh Thomas

Fra : thomas

Dato : 12-05-01 01:27

Jeg kom til at læse det sidste indlæg. og med dine 190cm så bliver den nok
lige lille nok Fz'ern

Mvh.
Thomas

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 16-05-01 19:42

Jeg har en fz'er og dem kører sku lækkert nok
Og jeg er 180 hehe...

Mvh
Christian

Fra : Thiemer