Aktiespil TV2/Alm. Brand - no Macs
Fra : Michael Petersen

Dato : 10-09-04 09:02

Det er da imponerende. Nu har jeg et par gange tidligere med stor
fornøjelse spillet med i Alm. Brand Bank, TV2 og Berlingske's aktiespil
- fra min Mac. Nu har de så åbenbart hyret et eller andet inkompetent
webfirma til at lave dette års spil og sørme om ikke der er forment
adgang for Mac-brugere. De skriver det ovenikøbet i deres FAQ "siderne
er 'optimeret' til MS Explorer 5.0 eller derover". Nu har jeg prøvet i
både Safari, Opera, Mozilla og Explorer og ingen af dem vil lade mig
gennemføre en handel, jeg kan kun registrere mig. Hvor elendig en
webprogrammør skal man være for at lave noget så intolerant? Jeg håber
de har fået det billigt - grrr

Jeg har sendt dem en sur mail - hvad mon de svarer - det sædvanlige med
at kun 2% bruger andet en M$? (Gad vide om det er det samme webfirma der
laver alle de danske websider der ikke fungerer på Mac?)

Mvh, Michael Petersen