Ang. Vademand og Søndergaard
Fra : Morbid Angel

Dato : 10-09-04 01:32

Jeg må sige at de to kloge hoveder efterhånden minder mig om de to
gamle gubber påb alkongen i muppet show! :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-09-04 02:22

On Fri, 10 Sep 2004 02:31:38 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>Jeg må sige at de to kloge hoveder efterhånden minder mig om de to
>gamle gubber påb alkongen i muppet show! :)

Statler og Waldorf hed de.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morbid Angel

Dato : 10-09-04 09:49

Ja nemlig ja :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-04 10:55

Niels Søndergaard wrote:

> Statler og Waldorf hed de.

Jeg vil ha' Muppet Show på dvd!

/David

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 10-09-04 11:54

David Rasmussen wrote:

> Jeg vil ha' Muppet Show på dvd!

http://www.boxsetbliss.com/LISTINGS/listings.asp?id=muppet+show&mode=dvd

Your Wish Is My Command.

--
Mvh Magnus Dreyer
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man kan høre rumskibene

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 10-09-04 12:18

Magnus Dreyer wrote:

> http://www.boxsetbliss.com/LISTINGS/listings.asp?id=muppet+show&mode=dvd
>
> Your Wish Is My Command.

Jeg opdagede lige at de ikke længere var til salg. Men mon ikke de kan
findes rundt omkring alligevel.

Fra : ML-78

Dato : 10-09-04 12:24

Magnus Dreyer skrev:

http://www.boxsetbliss.com/LISTINGS/listings.asp?id=muppet+show&mode=dvd

> Jeg opdagede lige at de ikke længere var til salg. Men mon ikke de kan
> findes rundt omkring alligevel.

Joh, men ligesom andre lignende DVD-udgivelser er det bare nogle
tilfældigt udvalgte afsnit i stedet for at være komplette sæsoner i
kronologisk rækkefølge.

ML-78

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-04 14:15

In article <41417a08$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
david.rasmussen@gmx.net says...

> Jeg vil ha' Muppet Show på dvd!

Ja sgu!

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 10-09-04 02:59

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må sige at de to kloge hoveder efterhånden minder mig om de to
> gamle gubber påb alkongen i muppet show! :)

LOL.

Hvem er de andre regulars så? :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-09-04 09:52

"Ronny Roy Nielsen" <nah@nah.org> writes:

> Hvem er de andre regulars så? :)

Jeg må næsten være Sam the Eagle.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Da vi formoder, at det netop er forkyndelses-
The RockBear. ((^)) muligheden, der ligger Grosbøll og støtter på

Fra : ib

Dato : 10-09-04 08:12

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må sige at de to kloge hoveder efterhånden minder mig om de to
> gamle gubber påb alkongen i muppet show! :)

Bortset fra at de to i muppet var sjove og interessante........

Fra : vadmand

Dato : 10-09-04 09:11

"ib" <abc@efg.hik> skrev i en meddelelse

> "Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bortset fra at de to i muppet var sjove og interessante........

Man må jo så tege til efterretning, at det kniber med pladsen til afvigende
synspunkter her i gruppen.

Per v.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-09-04 10:48

On Fri, 10 Sep 2004 10:10:46 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>Man må jo så tege til efterretning, at det kniber med pladsen til afvigende
>synspunkter her i gruppen.

Hvad mener du? Bortset fra dine og mine er der da ikke andet.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-04 10:57

Niels Søndergaard wrote:

> Hvad mener du? Bortset fra dine og mine er der da ikke andet.

Wow. Du glemte en smiley.

/David

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-09-04 11:17

On Fri, 10 Sep 2004 11:56:51 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Wow. Du glemte en smiley.

Nej, for det er ikke spor sjovt at tage pis på folk, hvis de ikke
tror, man mener det alvorligt.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : vadmand

Dato : 10-09-04 11:53

> Wow. Du glemte en smiley.

Det burde ikke være nødvendigt.

Jeg får lyst til at citere Kumbel:

"hvad rager det den
der er sikker på sit
at resten af verden
er ude af trit."

Per v.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-04 13:09

vadmand wrote:

> "hvad rager det den
> der er sikker på sit
> at resten af verden
> er ude af trit."

Ja, det lyder som de tykhovedededede dogmatikeres
credo :)

/David

Fra : vadmand

Dato : 10-09-04 09:10

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må sige at de to kloge hoveder efterhånden minder mig om de to
> gamle gubber påb alkongen i muppet show! :)

Er du så den svenske kok?

Per V.

Fra : Morbid Angel

Dato : 10-09-04 09:50

On Fri, 10 Sep 2004 10:09:38 +0200, "vadmand"

Nej animal :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : jytte

Dato : 10-09-04 11:48

> [...]
>
> Jeg må sige at de to kloge hoveder efterhånden minder mig om de to
> gamle gubber påb alkongen i muppet show! :)

Enig - bortset fra at Søndergård har humoristisk sans.

Jytte

Fra : Morbid Angel

Dato : 10-09-04 12:06

On Fri, 10 Sep 2004 12:48:12 +0200, "jytte" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

>"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Enig - bortset fra at Søndergård har humoristisk sans.
>
>Jytte

Ja det har gud også =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : ML-78

Dato : 10-09-04 12:15

jytte skrev:

> Enig - bortset fra at Søndergård har humoristisk sans.

Det har de to gamle på balkonen da også. De har altid været mine
yndlingsfigurer i Muppet Show.

ML-78

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-04 13:07

I øvrigt kunne du da godt have stavet Per Vadmands
navn korrekt.

/David

Fra : Morbid Angel

Dato : 10-09-04 13:30

On Fri, 10 Sep 2004 14:06:59 +0200, David Rasmussen

Ja det kunne jeg nok :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : vadmand

Dato : 10-09-04 13:59

> I øvrigt kunne du da godt have stavet Per Vadmands
> navn korrekt.

Det var vist ment som en morsomhed. Det er da godt, at nogen i gruppen
åbenbart har humoristisk sans?

Per V.

Fra : jytte

Dato : 10-09-04 14:31

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det var vist ment som en morsomhed. Det er da godt, at nogen i gruppen
> åbenbart har humoristisk sans?
>
> Per V.
>
> hele denne tråd skal da vis opfattes som humoristisk.

Jytte

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-04 14:34

vadmand wrote:

> Det var vist ment som en morsomhed. Det er da godt, at nogen i gruppen
> åbenbart har humoristisk sans?

Der er der efter min mening masser i gruppen der
har. Jeg er nok bare for dum til at se det sjove i
Vadmand->Vademand.

/David

Fra : ML-78

Dato : 10-09-04 14:59

David Rasmussen skrev:

> Der er der efter min mening masser i gruppen der
> har. Jeg er nok bare for dum til at se det sjove i
> Vadmand->Vademand.

Enig. Havde det derimod været Vadmand -> Vandmand ville det have været
hyleskægt.

ML-78

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-09-04 17:24

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> Enig. Havde det derimod været Vadmand -> Vandmand ville det have været
> hyleskægt.

Ja, hold da helt op. Det grinte de meget over dét år.

--
-Jens B.

Fra : vadmand

Dato : 10-09-04 15:21

> Der er der efter min mening masser i gruppen der
> har. Jeg er nok bare for dum til at se det sjove i
> Vadmand->Vademand.

Hvis jeg havde en krone for hver gang, nogen havde syntes, de var morsomme
ved at kalde mig Vademand eller Vandmand, ville jeg kunne trække mig tilbage
og leve af renterne.

I øvrigt: Det er rigtigt nok, at jeg ikke har humoristisk sans, men sig det
endelig ikke til nogen - jeg har levet af, at folk tror, jeg har det, de
sidste 25 år.

Per V.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 10-09-04 15:55

> I øvrigt: Det er rigtigt nok, at jeg ikke har humoristisk sans, men sig det
> endelig ikke til nogen - jeg har levet af, at folk tror, jeg har det, de
> sidste 25 år.

Betyder det at vi ikke skal regne med at se dig et et panel om humor i
tegneserier til tegneseriefestivalen i november?

Kim Jensen
Komiks.dk

Fra : vadmand

Dato : 10-09-04 17:40

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Betyder det at vi ikke skal regne med at se dig et et panel om humor i
> tegneserier til tegneseriefestivalen i november?

Jeg er da i hvert fald inviteret. Hvilket panel jeg evt. skal sidde i, ved
jeg såmænd ikke.

Per v.

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-09-04 18:52

vadmand wrote:
> Jeg er da i hvert fald inviteret. Hvilket panel jeg evt. skal sidde i, ved
> jeg såmænd ikke.

Det kan hænge sammen med at det ikke er blevet endeligt besluttet hvilke
paneler der vil være

Hvis du har nogle gode ideer skal du være velkommen at skrive til os.

Men nu må vi vist hellere vende tilbage til diskussionen om dig og Niels
da dette er ved at være lidt off-topic

Kim Jensen
Komiks.dk

Fra : vadmand

Dato : 10-09-04 21:58

"Kim Jensen" <kj@komiks.dk> skrev i en meddelelse

> Men nu må vi vist hellere vende tilbage til diskussionen om dig og Niels
> da dette er ved at være lidt off-topic

Det er en diskussion om mig og Niels vel strengt taget gså, eftersom ingen
af os har lavet eller optrådt i film.

Per V.

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-09-04 23:18

vadmand wrote:
> Det er en diskussion om mig og Niels vel strengt taget gså, eftersom ingen
> af os har lavet eller optrådt i film.

Netop, hvilket forklarer smileyen i mit indlæg. Dog har Niels' navn
optrådt i en del film selv om han ikke har været fysisk tilstede under
optagelserne.

Kim Jensen
Komiks.dk

Fra : vadmand

Dato : 11-09-04 09:19

> Netop, hvilket forklarer smileyen i mit indlæg. Dog har Niels' navn
> optrådt i en del film selv om han ikke har været fysisk tilstede under
> optagelserne.

Nå ja, hvis vi skal være helt nøjagtige, optræder mit navn da også på
rulleteksterne til "Valhalla."

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-09-04 09:28

On Sat, 11 Sep 2004 10:18:51 +0200, "vadmand"

Ha! Det gør mit da også.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-09-04 10:06

vadmand wrote:
> Nå ja, hvis vi skal være helt nøjagtige, optræder mit navn da også på
> rulleteksterne til "Valhalla."

Jamen nu er denne tråd jo om Vademand og ham kan jeg ikke mindes at have
set krediteret i Valhalla

Kim Jensen

Fra : vadmand

Dato : 11-09-04 12:05

> Jamen nu er denne tråd jo om Vademand og ham kan jeg ikke mindes at have
> set krediteret i Valhalla

Jeg er faktisk medforfatter på manuskriptet - ikke at det er noget, jeg er
særlig stolt af. Jeg synes ikke, det er nogen særligt god film.

Per V.

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-09-04 18:20

vadmand wrote:
> Jeg er faktisk medforfatter på manuskriptet - ikke at det er noget, jeg er
> særlig stolt af. Jeg synes ikke, det er nogen særligt god film.

Det ved jeg. Kan huske diskussionerne da DVDen blev udgivet. Kunne nu
selv godt lide den dengang men når jeg ser den igen nu må jeg give dig
ret i mange af de kritikpunkter du havde.

Kim Jensen

Fra : Vilhelmsen

Dato : 12-09-04 20:03

vadmand wrote:

>"Kim Jensen" <kj@komiks.dk> skrev i en meddelelse

>Det er en diskussion om mig og Niels vel strengt taget gså, eftersom ingen
>af os har lavet eller optrådt i film.
>
>Per V.

Enig
Men det fortsætter ikke desto mindre?
--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : vadmand

Dato : 12-09-04 21:17

"Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Enig
> Men det fortsætter ikke desto mindre?
> --
Det har du i hvert fald lige bidraget til.

Per v.

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 13-09-04 00:44

> Det har du i hvert fald lige bidraget til.

Jamen det har du da også lige.

Fra : vadmand

Dato : 13-09-04 08:45

"Ronny Roy Nielsen" <nah@nah.org> skrev i en meddelelse

> Jamen det har du da også lige.

Netop. Og du.

Per v.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-09-04 09:56

Vilhelmsen <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> writes:

> Enig
> Men det fortsætter ikke desto mindre?

Ja. Velkommen til Usenet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Could it possibly get uglier? I used to be a
The RockBear. ((^)) highly respected Watcher and now I'm a wounded

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-04 16:30

vadmand wrote:

> I øvrigt: Det er rigtigt nok, at jeg ikke har humoristisk sans, men sig det
> endelig ikke til nogen - jeg har levet af, at folk tror, jeg har det, de
> sidste 25 år.

Er der nogen der har antydet at du ikke har
humoristisk sans?

/David

Fra : vadmand

Dato : 10-09-04 17:41

> Er der nogen der har antydet at du ikke har
> humoristisk sans?

Sådan opfattede jeg det da - men det skyldes nok manglende humor.

Per V.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-04 18:20

vadmand wrote:

> Sådan opfattede jeg det da - men det skyldes nok manglende humor.

Det kommer nok an på hvilket humør man er i.

/David