Sløøøøøøøøv optræk
Fra : Nielsen

Dato : 09-09-04 17:33

Mojn NG

Undskyld alle disse indlæg, men jeg skal jo lære hvordan skidtet virker.

Problemet denne gang er at min Peugeot Speedake er utrolig sløv fra 0-15km/t
Når den kommer over 15km/t flyver den op i omdrejninger som den skal.
Hvis jeg bare holder den oppe i fart er der ingen problem.
Den skal næsten løbes igang når jeg starter ved et lyskryds.

Hvad gør jeg.

vh jan

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-09-04 17:37

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis jeg bare holder den oppe i fart er der ingen problem.
> Den skal næsten løbes igang når jeg starter ved et lyskryds.

Hvis det er så galt så må du hellere få skiftet dine ruller. Start først med
std. vægt. Er der monteret uoriginale dele?

Fra : Nielsen

Dato : 10-09-04 10:04

"Brian Axelgaard" <Ask@for.it> skrev i en meddelelse
> 0-15km/t
>
> Hvis det er så galt så må du hellere få skiftet dine ruller. Start først
med
> std. vægt. Er der monteret uoriginale dele?

Den er monteret med 8 gram ruller.

vh Jan

Fra : HK

Dato : 10-09-04 10:04

"Brian Axelgaard" <Ask@for.it> wrote in message
> 0-15km/t
>
> Hvis det er så galt så må du hellere få skiftet dine ruller. Start først
med
> std. vægt. Er der monteret uoriginale dele?

Jeg har det samme problem med min Speedake.

Jeg har skiftet ruller og det har ikke hjulpet, jeg kan ellers ikke se hvad
der er slidt på den men noget må der være.
Så hvis du finder problemet vil jeg blive meget glad hvis du ville dele
informationen med mig.

Man kan få det væk hvis man ligger nogle skiver ind mellem remskiverne i
varioen men så køre den ikke over 60km/t hvor den ellers normalt let render
75-80km/t.

Mvh

Herbert

Fra : Thomas

Dato : 10-09-04 11:51

"HK" <NIXHerbertIKKESPAM@NIXkleineIKKESPAM.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Man kan få det væk hvis man ligger nogle skiver ind mellem remskiverne i
> varioen men så køre den ikke over 60km/t hvor den ellers normalt let

Det kan godt være en slidt kobling. Det var problemet på min squab

mvh. Thomas

Fra : HK

Dato : 10-09-04 12:58

"Thomas" <tb_aalborg[fjern)@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> hvad

> render

> Det kan godt være en slidt kobling. Det var problemet på min squab

Er det så hele koblingen der skal skiftes med fjeder, koblingsplader og hvad
der så dertil høre, eller er det nok kun at skifte koblingspladerne i den?
(skriver koblingsplader fordi jeg ikke lige helt ved hvad der sidder i
koblingen på sådan en nymodens knallert).

mvh

Herbert

Fra : dll

Dato : 10-09-04 22:06

"Nielsen" skrev d. 09-09-04 17:33 dette indlæg :
> [...]
>
> Hvad gør jeg.
>
> vh jan
>
>Jeg har også haft samme problem med min efter jeg skiftede udstødning.
Men det mest sandsynlige er at du nok skal sætte et powerfilter på den.
Det hjalp en hel del på min.

http://www.kandu.dk/