Mac OS X og IRDA
Fra : Thomas Silkjær

Dato : 09-09-04 16:27

Jeg har en USB IRDA (Infrarød adapter) som tilsyneladende ikke virker
med mac. Har også læst mig frem til at næsten ingen IRDA adaptere gør
det, og at de der gør er der mange problemer med. Spørgsmålet lyder, er
der nogen der kan anbefale en? Jeg skal bruge den til at synkronisere
min Nokia 6100 med iCal, adressebog osv.

/Thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 09-09-04 22:13

Thomas Silkjær wrote:
> [...]
> der nogen der kan anbefale en? Jeg skal bruge den til at synkronisere
> min Nokia 6100 med iCal, adressebog osv.

Det er et generelt problem, derfor har mange Macbrugere fået øje på
Sony Ericsson som den telefon der "spiller" bedst med Mac og OS X.
Dette hjælper jo ikke dig, jeg har selv forsøgt mig med forskellige IrDa
USB enheder da jeg ville flytte filer fra min PowerBook over til en
eMate. desværre uden held.

Fra : Thomas Silkjær

Dato : 09-09-04 23:01

On 2004-09-09 23:12:42 +0200, Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> said:

> [...]
> Dette hjælper jo ikke dig, jeg har selv forsøgt mig med forskellige
> IrDa USB enheder da jeg ville flytte filer fra min PowerBook over til

Ja, men jeg er bare ikke interesseret i en ny telefon :) Har ikke
fundet et bedre alternativ end min 6100, genial telefon! Det eneste der
mangler er Bluetooth.. Kameraerne i de nye telefoner giver jeg
alligevel (undskyld sproget) en skid for..
Men synes det er en skam at Apple ikke har lavet bedre IrDa understøttelse.

/Thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 09-09-04 22:30

Thomas Silkjær wrote:

> [...]
> der nogen der kan anbefale en? Jeg skal bruge den til at synkronisere
> min Nokia 6100 med iCal, adressebog osv.

Den her skulle kunne gøre det:
http://store3.esellerate.net/store/catalog.aspx?s=STR1899838288&pc=

Se også her:
http://www.thezephir.com/

Fra : Thomas Silkjær

Dato : 09-09-04 23:01

On 2004-09-09 23:30:18 +0200, Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> said:

> Den her skulle kunne gøre det:
> http://store3.esellerate.net/store/catalog.aspx?s=STR1899838288&pc=
>
> Se også her:
> http://www.thezephir.com/

Takker for tippet, vil jeg lige kigge nærmere på!