Nemt at finde hotelværelser i Thailand i m~
Fra : RH

Dato : 09-09-04 15:35

Så er vi ved at overveje endnu en tur til Thailand, men kunne godt tænke mig
at høre, om der er nogen der har erfaring med, hvor svært/nemt det er selv
at finde hotelværelser i Phuket/Krabi området i slutningen af marts.

De andre gange jeg har været i Thailand (september/oktober) har det ikke
været et problem - dog var det til trods for lavsæson ikke helt nemt at
finde noget i mellempris-klassen på Phi Phi. Men det lykkedes os, at finde
udmærkede værelser for ca. 400-800 Bath på hele turen. Jeg er godt klar over
at priserne nemt kan være det dobbelte i marts pga. højsæsonen og det er
også OK.

Men da vi skal rejse med en person, som nok er lidt mere sart end os andre,
så vil jeg gerne vide, hvor besværligt vi skal regne med det kan blive at
finde OK hotelværelser....især når en af ugerne er Påske-ugen. Vi ønsker
rene værelser med aircon, tv, køleskab og rimeligt badeværelser med koldt og
varmt vand. Vi har ingen ønsker om pool, restaurant eller lign. men kunne
heller ikke tænke os de meget primitive værelser - og det er denne
mellem-klasse hoteller jeg selv har oplevet kan være sværest at få fat i.

Håber der er nogen der har lidt erfaringer med det. Håber ikke det er
dårlige erfaringer, for så får vi vist meget svært ved at overtale "den
sarte" til at tage på sådan en tur med os

På forhånd tak....

/Sanne