Britta Larsen wrote:
> Jeg harlige brug for noget at hænge min mobilsælger op på.
> Jeg sendte min telefon til opdatering, og det viser sig så at stikket hvor
> de skal opdaterer den igennem er gået i stykker (samme sted som den skal
> lades op) Og at det så vil koste mig at få det lavet, da de mener det er min
> fejl.
> Kan det være rigtigt da der jo stadig er 1 mdr tilbage før de 6 mdr er gået,
> eller har jeg misforstået noget
Det vigtige er ikke tiden, men om det faktisk er stikket, der har
været for dårligt eller telefonen, der har fået en for hård behandling.
Her hjælper det dig gevaldigt, hvis det er en kendt fejl ved
telefonen, at stikket er svagt.
Det med de 6 måneder har betydning for hvem, der har bevisbyrden, men
hvis sælger ikke vil reparere, skal du i alle tilfælde gå til
forbrugerklagenævnet eller tage sagen i retten.
M.v.h.
Jonathan
--
Er din e-mail vigtig? Er du træt af virus og spam i mailen?
Virus-scanning og spam-filtrering på alle mail-konti. På redundant
mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/