Slayer og Slipknot i Göteborg?
Fra : Lina

Dato : 09-09-04 14:13

Hej gruppe.

Jeg har fået at vide, at Slayer og Slipknot under deres koncert i oktober
vil spille en ekstra koncert i Sverige, nærmere bestemt i Göteborg, fordi
billetterne til koncerten i Stockholm meget hurtigt blev udsolgt.
Dog er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt det er rigtigt - er der nogen, der kan
bekræfte det for mig?

Mvh. Lina

Fra : Q

Dato : 09-09-04 14:50

"Lina" <lina@kornkids.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> billetterne til koncerten i Stockholm meget hurtigt blev udsolgt.
> Dog er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt det er rigtigt - er der nogen, der

De spiller ihvertfald i København, men der er måske ikke flere billetter?

/peter

Fra : Lina

Dato : 09-09-04 14:55

> De spiller ihvertfald i København, men der er måske ikke flere billetter?

Jeg er ikke sikker, men jeg tror egentlig stadig, der er billetter tilbage?
Dog skal jeg alligevel til Sverige i løbet af efteråret, så hvis det er
sandt at de skal spille i Göteborg kunne jeg godt tænke mig også at se dem
der.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 13-09-04 09:29

http://www.gotevent.goteborg.se/evenemangsguiden/041013_SCA_slayer_slipknot.asp