Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der har prøvet denne?
Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 09-09-04 14:08

eller ved hvor den kan købes i DK?

http://www.imaging-resource.com/ACCS/C204/C204A.HTM

/Thomas

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-09-04 14:30

"thomas schreiber (8200)" <NOSPAMg4@mail.dk> wrote in message
news:414055b6$0$210$14726298@news.sunsite.dk...
> eller ved hvor den kan købes i DK?
>
> http://www.imaging-resource.com/ACCS/C204/C204A.HTM

YABC, yet another battery charger.

Den har tilsyneladende ikke separat kredsløb for hver enkelt celle, men kun
to ladekredsløb. Køb en GP lader eller en anden god lader, der kan få's her
i landet. Ingen told, ingen fragt, ingen problemer med garanti. En god lader
koster ca 300kr

Med det påstnummer du har, burde du tage en tur om ad Århus Radiolager på
Sintrupvej, og se på ladere og batterier der.

Bo //

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 09-09-04 15:09

> [...]
>
> Med det påstnummer du har, burde du tage en tur om ad Århus Radiolager på
> Sintrupvej, og se på ladere og batterier der.

Er det noget som denne du mener?
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=pjmMbUlwlgiMcAgwx7dPjEtUK1T4PovV3tg=?ProductID=u33D4Qjo5gsAAAD4s3S5_GQp&CatalogCategoryID=tyoKBymk_%2eMAAADsQsbv27Lx&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

mvh
Thomas

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-09-04 15:38

> Er det noget som denne du mener?

Næh, den har jeg ikke set. Jeg har een, der kan bruge herhjemme og i bilen,
og som har separat ladekreds for hver celle. Den kan lade såvel AAA som AA.

Bo //

Fra : Jens Christensen

Dato : 09-09-04 14:39

"thomas schreiber (8200)" <NOSPAMg4@mail.dk> wrote in message
> eller ved hvor den kan købes i DK?
>
> http://www.imaging-resource.com/ACCS/C204/C204A.HTM

Den ligner 100% den jeg købte i Netto for et ½ års tid siden...Den er hurtig
og fungerer ganske godt. Tror jeg gav 100,- for den med net- og bil-adapter.
Kan klart anbefales.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 09-09-04 14:49

"thomas schreiber \(8200\)" <NOSPAMg4@mail.dk> skrev:

> eller ved hvor den kan købes i DK?
>
> http://www.imaging-resource.com/ACCS/C204/C204A.HTM

Jeg har en magen til, den blev købt i Netto for 60,- dog uden
cigartænderstik og navnet er Kinox og ikke PowerEx. Det er en ganske
glimrende lader og i sin tid da jeg købte den var jeg inde på et forum
og læse, hvor den fik fine kommentarer med på vejen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 09-09-04 17:35

Jeg har en MoHa lader til mit 1D batteri, og den er ihvertfald rigtig gid.

--Michael