centrallås >> fjernbetjent centrallås HVOR~
Fra : Allan B

Dato : 09-09-04 12:41

Jeg har en VW Golf GTI fra 95 med centrallås. Jeg har hørt at det skulle
være muligt at udskifte fjernstyringsrelæet med et andet, således at man får
fjernbetjent centrallås. Er der nogen der ved hvor man køber sådan noget?

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-04 12:48

Allan B wrote:
> [...]
> skulle være muligt at udskifte fjernstyringsrelæet med et andet,
> således at man får fjernbetjent centrallås. Er der nogen der ved hvor

Taget kig her:
<http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11284&item=383833
6965>

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : *trads*

Dato : 09-09-04 15:20

Jeg har fået den her i min passat.
http://asmarketing.dk/produkter/selca/selca_103.html
monteret ved vores Lucas værksted )

Fra : Lykke

Dato : 09-09-04 15:33

> [...]
får
> fjernbetjent centrallås. Er der nogen der ved hvor man køber sådan noget?

De har mange muligheder.
Held og lykke

vh
Poul

Fra : Per Olsen

Dato : 09-09-04 15:45

"Allan B" skrev :
> [...]
får
> fjernbetjent centrallås. Er der nogen der ved hvor man køber sådan noget?

Den billige udgave er nok at købe sender/modtager
ved T-Hansen (omkring 200,-kr.)
Jeg har prøvet at lave det på en Vectra A med
org. centrallås, og så bygge det på.
Se her: http://www.opelforum.dk/forum/viewtopic.php?t=4255

Pe®=s1

Fra : Carsten P

Dato : 09-09-04 19:29

"Per Olsen" <po_danmark@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> org. centrallås, og så bygge det på.
> Se her: http://www.opelforum.dk/forum/viewtopic.php?t=4255
>
> --
> Med venlig hilsen
> Pe®=s1

Hej Link virker ikke

Fra : Per Olsen

Dato : 09-09-04 19:36

"Carsten P" skrev:

> Hej Link virker ikke

Sorry, prøv med denne:
http://www.opelpower.dk/forum/viewtopic.php?t=4255

Pe®=s1

Fra : Thomas Johansen

Dato : 10-09-04 07:32

Hej

Mangler lige lidt info om sender og modtager.

Hvem er producenten ?

Hvor langt rækker den ?

Hvor mange frekvenser har den og er den kodet (så andre med samme system
ikke låser bilen nede på Føtex P-plads)

Thomas

Fra : Per Olsen

Dato : 10-09-04 16:43

"Thomas Johansen" skrev:
> Hej
>
> Mangler lige lidt info om sender og modtager.
>
> Hvem er producenten ?

Det eneste der står er: NMD

> Hvor langt rækker den ?

Omkring 20 meter.(virker også fint på 30 meter)

> Hvor mange frekvenser har den og er den kodet (så andre med samme system
> ikke låser bilen nede på Føtex P-plads)

"De 2 sendere er programmeret, så de kun virker til din centrallås,
der er altså ikke fare for at andres sendere låser din bil op eller
omvendt."

> Thomas

Her er hvad jeg kunne finde:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=300134797&n=1199147587&pn=1229003618