Referencer
Fra : Karin

Dato : 09-09-04 12:42

Hej alle

Jeg har et lidt irriterende problem. Jeg arbejder med en Access database,
der skal distribueres til andre computere.

En del af min kode henviser til dll'er (bla. DAO), som der jo så
selvfølgelig skal sættes referencer til. Jeg har skrevet et stykke kode, der
sætter referencerne til de nødvendige filer. Denne kode kører fra start (via
en autoexec makro).
Men .... inden de referencer bliver sat, compilerer Access åbenbart koden
(?) og finder så kode der ikke fungerer uden referencen.
Jeg får at vide at "der opstod en fejl under compileringen af denne
funktion" - og at "Visual Basic modulet indeholder en syntaks fejl". Den
problematisk kode ligger i øvrigt i et andet modul.
Hvordan kommer jeg rundt om dette problem?

Jeg kører win2000 og Office 2000.

På forhånd tak

Karin