win2000 spørgsmål i macgruppen :)
Fra : Michael Holm

Dato : 09-09-04 11:01

min kollega sad og tastet og pludslig er skærmbillede i win2000 server
vendt på hovedet :( men alt virker fint ellers :)
Ved genstart står billedet rigtigt lige indtil selve win2000 server
starter op, så går det på hoved igen ; ((
Nogen råd fra gruppen der ved alt ?!
(uni's helpdesk vidste det ikke :(

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-09-04 15:18

Hej Michael

Jeg har oplevet nøjagtig det samme med en Win95. Det er temmelig
ubehagelig, og for at det ikke skal være lyw, så var billedet også
spejlvendt.

Véd du, om der er nogen tilsluttet serveren, der bruger
forstørrelsessystemer - ala ZoomText, InLarge osv.? - Eller talesyntese
'Jaws for Windows' og/eller 'InfoVox 700, 800, 900'? Det er typisk de
programmer, der kan lave dette underlige fænomen.

Reparation. - Alle forstørrelsessystemer og talesynteser skal fjernes
_manuelt_ fra serversystemet - efter, at de computere, der bruger
programmerne er koblet fra. Bagefter er det nødvendig at køre en
'Windows restore' fra den originale Win CD.

Jeg skal påpege, at det er én mulighed, som jeg er stødt på, og der kan
selvfølgelig være andre, som jeg ikke har kendskab til.

mvh. Erik Rihcard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Crilles Bak Rasmusse~

Dato : 09-09-04 15:40

Prøv ctrl+shift+"pil op"

Det løste problemet for mig, så vidt jeg fand ud af dengang, så var det en
kombination af win XP, og et integreret Intel grafikkort, det gav problemet,
men det kan jo være det også virker under w2k.

Mvh. Crilles

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 13-09-04 13:56

Crilles Bak Rasmussen <crilles@dollarstiscali.dk> wrote:

> Prøv ctrl+shift+"pil op"

Hvad gør den?

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 09-09-04 19:24

On Thu, 09 Sep 2004 12:01:24 +0200, Michael Holm wrote:

> [...]
> Ved genstart står billedet rigtigt lige indtil selve win2000 server
> starter op, så går det på hoved igen ; ((

Hun har vel bare ramt en tastaturgenvej til at vende billedet på hovedet.
Kig på indstillingerne til grafikkortet.

Hvorfor sidder hun forresten og fjumrer rundt på en server?

--
MVH
osv...