SLip on pot
Fra : Christian Neess

Dato : 09-09-04 06:37

Har kigget lidt på nogle forskellige stykker til min kawasaki gpz500s
Micron Delta Round Race Silencer Alloy
og en Laser K2 Universal Slip-on Race Silencer Alloy

Som jeg har fundet inde på www.mandp.co.uk ( Exhausts > Systems and
silencers > Micron)

Nogen der har noget erfaring med nogle af disse potter ?
Skal jeg ehn og stille om på min maskine hvis jeg køber sådan en ?

Hilsen
Christian Neess

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 09-09-04 11:44

> Nogen der har noget erfaring med nogle af disse potter ?
> Skal jeg ehn og stille om på min maskine hvis jeg køber sådan en ?
>
> Hilsen
> Christian Neess

Kig på dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked der er der en der sælger
stumper til GPZ500S blandt andet: Komplet Devil 2-1 system.

Mvh Joachim (den tidligere ejer af din gpz)
/FZR600R
DT125R

Fra : Christian Neess

Dato : 09-09-04 19:17

Har du hørt noget godt/skidt om sådan en devil 2-1 ?
Hilsen
Christian Neess (GPZ500S)

Fra : Janner

Dato : 09-09-04 21:06

> Har du hørt noget godt/skidt om sådan en devil 2-1 ?

Devil er helt iorden kvalitet

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-09-04 08:13

Christian Neess wrote:
> Har du hørt noget godt/skidt om sådan en devil 2-1 ?
> Hilsen

Du får næppe lov til at låne naboens værktøj efter den har været monteret,
og pressemeddelelser skal sendes ud før kørsel så folk med hjerteproblemer
kan holde sig inden døre

Spøg til side - er der Tüv på så go ahead, men er den ulovlig pga. for meget
støj, så drop det. Det er da direkte pinligt at genere andre med for meget
larm. YMMV

--
vh
Torben

Fra : Peter Hasselby

Dato : 10-09-04 13:17

har en gpz500s fra 89 med Muzzy 2i1 komplet, jetkit og KN-filter, den smider
48 HK på baghjulet, så jeg har ikke fået meget ud af det udover en pænere
kurve i mellem området. Jeg kan ikke anbefale at du skifter system, den skal
omdysses og det er ikke helt let "siger mekanikeren". Der var problemer med
at dysse min, og jeg snakkede med en der havde det samme problem.