dyresex <=> 5 års fængsel
Fra : Andropov

Dato : 08-09-04 11:18

Jimmy skrev:

> Det er vel nærmest en hårdere straf end voldtægt på kvinder i
> Danmark....

> Han voldtog hængebugsvin

>Tja, han tog måske fejl af dyret og Jette Gotlieb (Enh.)
>Der er en slående lighed.

Påstår du dermed at Jette Gotlieb er mindre værd end et hængbugsvin :)

Fra : Jimmy

Dato : 08-09-04 12:16

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Påstår du dermed at Jette Gotlieb er mindre værd end et hængbugsvin :)

Nej da, jeg sagde, at der var en slående lighed. ;)

Fra : vadmand

Dato : 08-09-04 14:35

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nej da, jeg sagde, at der var en slående lighed. ;)

At netop du kan se den lighed, siger måske mere om dig end om Jette?

Per v.

Fra : Jimmy

Dato : 08-09-04 14:53

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jimmy" <J-man@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> At netop du kan se den lighed, siger måske mere om dig end om Jette?

Nej, man kan meget let beskrive JG. 300 pund overvægtig flæsk uden
hjerne.

/J.

Fra : vadmand

Dato : 08-09-04 16:07

> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> hængbugsvin :)

> Nej, man kan meget let beskrive JG. 300 pund overvægtig flæsk uden
> hjerne.

Din fiksering på folks udseende siger STADIG mere om duig end om jette. Hvad
med at sende et link til et billede af dig selv - eller ville det forklare
endnu mere?

Per V.

Fra : Andropov

Dato : 10-09-04 08:18

Leo Lummerkrogh skrev:

> Den 45-årige amerikaner, Austin Gullette, risikerer et længere ophold
> i fængsel, efter at han forgreb sig på det vietnamesiske hængebugsvin
> PePie.

>Rart at læse at der i hvert fald nogen steder findes normale
mennesker, som
>tager afstand til denne form for svineri....

Men nogen gange forsøger dyr at forsvare sig:

En hundeejer i Florida, som var i gang med at aflive syv hundehvalpe,
blev selv skudt, da en af hvalpene fik fat i aftrækkeren på mandens
revolver med sin ene pote, rapporterer AP.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=262350

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 10-09-04 08:24

Andropov wrote:

> [...]
> blev selv skudt, da en af hvalpene fik fat i aftrækkeren på mandens
> revolver med sin ene pote, rapporterer AP.

Hehe... en skam at det ikke var en af de perverse dyresextilhængere at det
gik ud over...