dyresex <=> 5 års fængsel
Fra : Andropov

Dato : 08-09-04 10:40

Det er vel nærmest en hårdere straf end voldtægt på kvinder i
Danmark....

Han voldtog hængebugsvin

45-årige Austin Gullette afsløret, mens han forgreb sig på soen PePie
Mikkel Selin - 11:13 - 8. sep. 2004

Den 45-årige amerikaner, Austin Gullette, risikerer et længere ophold
i fængsel, efter at han forgreb sig på det vietnamesiske hængebugsvin
PePie.

Det var Gullettes egen søster, som greb ham på fersk gerning, mens han
voldtog den 70 kilostore so. Hun blev alarmeret af PePie's skingre
hyl, fremgår det af politianmeldelsen, der kan læses på websiden The
Smoking Gun.

Sex med dyr er ikke en lidenskab, som man ser på med milde øjne i den
amerikanske delstat Louisiana. Gullette står til fem års fængsel, hvis
han kendes skyldig i det bizarre overgreb.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=262152

Fra : Jimmy

Dato : 08-09-04 10:53

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vel nærmest en hårdere straf end voldtægt på kvinder i
> Danmark....
>
> Han voldtog hængebugsvin

Tja, han tog måske fejl af dyret og Jette Gotlieb (Enh.)
Der er en slående lighed.

Men hvad, det var måske bedre end en ged, som jo giver assosiationer til
Lykketoft eller Ged Petersen.

/J.

Fra : vadmand

Dato : 08-09-04 11:30

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er en slående lighed.
>
> Men hvad, det var måske bedre end en ged, som jo giver assosiationer til

Eller Pia K, der giver associationer til en sur, indtørret julekaktus.

Per V.

Fra : Jimmy

Dato : 08-09-04 12:13

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jimmy" <J-man@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Eller Pia K, der giver associationer til en sur, indtørret julekaktus.

Hende kender jeg ikke, men hvis du ikke har forandret dig siden
nissebilledet blev taget, så ville du jo nok give assosiationer til
noget meget ulækkert.

/J.

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 10-09-04 07:45

vadmand wrote:
> "Jimmy" <J-man@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Eller Pia K, der giver associationer til en sur, indtørret julekaktus.

Forskellen er vel at ingen (ikke engang ThomasB) gider at bolle med en
julekaktus....

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 11:06

"Leo Lummerkrogh" <leo_lummerkrogh@hotmail.com.invalid> skrev i en
meddelelse

> Forskellen er vel at ingen (ikke engang ThomasB) gider at bolle med en
> julekaktus....

Hør Leo, det behøver ikke at gå ud over mig, at du har et kedeligt/manglende
sexliv.

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 10-09-04 07:45

Jimmy wrote:
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, han tog måske fejl af dyret og Jette Gotlieb (Enh.)
> Der er en slående lighed.

LOL

Fra : *XxX*

Dato : 08-09-04 17:25

det er da heldig vis ikke ulovligt i DK

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 10-09-04 08:01

Andropov wrote:
> [...]
> amerikanske delstat Louisiana. Gullette står til fem års fængsel, hvis
> han kendes skyldig i det bizarre overgreb.

Rart at læse at der i hvert fald nogen steder findes normale mennesker, som
tager afstand til denne form for svineri....

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 09:42

> Rart at læse at der i hvert fald nogen steder findes normale mennesker,
som
> tager afstand til denne form for svineri....

Korrekt...svineri....og mulighed for smitte med alskens
mikroorganismer...måske endda for store epidemier når bakterier og virus
krydser artsbarrieren....dvs. disse zoofile sætter masser af menneskers liv
og helbred på spil...for dette må de da kunne dømmes store straffe ?
Men sex med dyr er ikke ulovligt hvis dyret ikke lider overlast...og alt
hvad zoofile risikerer er bøder (og evt. erstatsningskrav fra ejere af
dyrerne) idet dyremishandling ikke giver frihedsstraf med mindre man
"glemmer" at betale bøderne :)

Fra : ThomasB

Dato : 19-09-04 14:49

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> som
> >
> Korrekt...svineri....

Kommer det ikke an på hvilket dyr man har sex med? Hvis det er en hest, er
det så ikke hesteri?

>og mulighed for smitte med alskens
> mikroorganismer...

Husk at du ikke må røre ved hakkekød fra nu af.. Det er farligere..

> måske endda for store epidemier når bakterier og virus
> krydser artsbarrieren....

Jeps, husk det næste gang du overvejer at købe kød, der kommer fra dyr der
har gået i en stand, sammen med mennesker.

>dvs. disse zoofile sætter masser af menneskers liv
> og helbred på spil...

Ja! For ikke at tale om hundejere, katteejere, hesteejere, koejere,
æselejere, marsvinejere mv.
Det er virkelig farligt at omgåes dyr!

>for dette må de da kunne dømmes store straffe ?

Ja, helt sikkert - dødsstraf?

> Men sex med dyr er ikke ulovligt hvis dyret ikke lider overlast...

Netop

>og alt
> hvad zoofile risikerer er bøder (og evt. erstatsningskrav fra ejere af
> dyrerne) idet dyremishandling ikke giver frihedsstraf med mindre man
> "glemmer" at betale bøderne :)

Dyremishandling kan give fængselsstraf, tror du ikke at du skal sætte dig
lidt bedre ind i: mikrobiologi, lovgivningen og epidemier, inden du udtaler
dig?