Puch daytona
Fra : Martin

Dato : 08-09-04 21:17

Hej Ng

Jeg er på udkig efter en ny knallert og er faldet over en Puch Daytona.
Jeg har søgt lidt på googlen men uden held. jeg fandt dog noget, fra denne
gruppe, men det var 4 år gammelt,
så det jeg håbede på var om nogen havde gjort sig nogle erfaringer med denne
knallert siden da..
Det jeg har fundet ud af er at den er en 6 gearet lille sag og den har en
storebror som vist hedder Cobra

Er det til at få dele til sådan en ?
Er den typegodkent i danmark ?
Er der lavet en Haynes eller lign. ?
Hvordan er den i det hele taget at køre på/pålidelighed ?

Håber der er nogen der har lidt info om denne "kanllert"

På forhånd tak

Martin Ley

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 08-09-04 22:53

"Martin" <martin@ley-frantsen.dk> skrev i en meddelelse

> Er det til at få dele til sådan en ?
Jae lidt kan man da altid finde, deler stel dele med monza

> Er den typegodkent i danmark ?
Nej, så panserne napper dyret hvis de fanger dig.

> Er der lavet en Haynes eller lign. ?
aner det ikke, sikkert på tysk.

> Hvordan er den i det hele taget at køre på/pålidelighed ?
Ganske sjov men ikke særlig vild, som en tunet monza.
render vel en 80-90 alt efter hvor fed man er.
fandt selv en i tyskland til 4K i fin stand, findes også som cobra gt i
metallic rød og vandkølet. men den er også "forbudt" i danmark.

Hvis det er en knallert du skal køre på til dagligt , så find noget andet
for panserne har ingen humor, hvis man kører på noget der ikke r
typegodkendt i dk.

mvh Tonny

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 11-09-04 16:04

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:413f7f3d$0$187på/pålidelighed ?

, findes også som cobra gt i
> metallic rød og vandkølet. men den er også "forbudt" i danmark.

Hmm, skulle stå cobra GTL
mvh tp